آموزش لیفت لمینت مژه

آموزش لیفت لمینت مژه


آموزش لیفت و لمینت مژه در کرج

در دوره آموزش لیفت و لمینت مژه، یک روند کامل لیفت مژه و تقویت مژه ها جهت زیبایی بیشتر مژه به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به لیفت و لمینت مژه ازجمله: آموزش شناخت مواد لیفت و ابزار انجام لیفت مژه، آموزش نحوه صحیح گذاشتن مواد لیفت، روی مژه ها، آموزش تنظیم میزان فر مژه بر اساس درخواست مشتری، آموزش نحوه پاک کردن مواد و شست و شوی مژه ها بعد از انجام لیفت و آموزش مراقبت های بعد از انجام لیفت مژه هنرجو در این دوره نحوه انجام لیفت و لمینت مژه ها به صورت مرحله به مرحله را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، آموزش و یادگیری افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای لیفت و لمینت مژه را برای انواع مژه ها با سایزهای مختلف دارند.

آموزش خدمات پوست در کرج

لمینت و لیفت مژه یکی از روش‌های نسبتا جدید برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه است. بسیاری از افراد، این روش‌ها را جایگزین مناسب و کم ضررتری نسبت به اکستنشن مژه می‌دانند.

لمینت و لیفت مژه روشی عالی برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه‌های شما است. اگر مژه‌های کوتاه، مستقیم و افتاده دارید، با این روش می‌توانید به آنها حالت دهید و از زیبایی مژه‌های خود لذت برید.

افرادی که مژه‌های کوتاه و افتاده دارند، سعی می‌کنند با ابزار و محصولات آرایشی مثل فر مژه یا ریمل‌های گوناگون، مژه‌های خود را بالا ببرند و حالت بدهند و آنها را پررنگ‌تر و ضخیم‌تر یا بلندتر جلوه دهند. همین استفاده بیش از اندازه از ریمل، گاهی منجر به ریزش مژه می‌شود و مشکلات مژه را حادتر می‌کند.

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه روشی عالی برای حالت دادن به مژه و بالا بردن آن است بدون اینکه به مژه‌های طبیعی فرد، آسیبی وارد شود. بسیاری از افرادی که این روش را امتحان می‌کنند، معمولا دیگر سراغ روش‌هایی مثل اکستنشن یا استفاده از فرمژه نمی‌روند زیرا در صورتی که نکات حساس قبل و بعد از انجام لیفت مژه را رعایت کنید این روش نتیجه ای بهتر از اکستنشن مژه یا فرمژه را برایتان به ارمغان می آورد.

لیفت مژه تقریبا شبیه به فرایند فر کردن است که روی مژه‌ها انجام می‌شود. با انجام لیفت مژه و به کمک یک محلول خاص، مژه‌های شما به سمت بالا فر می‌شوند و حالتی طبیعی و در عین حال بسیار زیبا و جذاب، پیدا می‌کنند.

بدون نیاز به مقدمات

بدون هیچ مقدماتی می‌توانید لیفت مژه را امتحان کنید. تنها چیزی که ممکن است به شما پیشنهاد شود، این است که قبل از لیفت مژه، از سرم‌های مخصوصی استفاده کنید که مژه‌های شما را تا جایی که ممکن است، بلند و تقویت کند.

نتایج قابل شخصی‌سازی

اولین مرحله برای لیفت مژه، مشورت با متخصص این کار است. در جلسه مشاوره از شما سوالاتی در مورد استایل مورد نظرتان می‌پرسند و اینکه آیا از ریمل هر روز استفاده می‌کنید یا خیر. دوست دارید مژه‌هایتان همگی رو به بالا باشند یا به دو طرف؟ با توجه به پاسخ‌های شما، ظاهر نهایی مژه را طراحی می‌کنند و میزان فر و بلندی آن را تعیین می‌کنند.

هنر جویان در کلاس آموزش لیفت و لمینت مژه و ابرو با آموزش تخصصی مربی رسمی فنی حرفه ای تمام نکات و اصول کار را جهت ورود به بازار کار یاد میگیرند 

سوالات متداول در مورد لیفت مژه

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه به تکنیکی گفته میشود که در آن با استفاده از مواد مخصوص تارهای مژه بالاتر از حد معمول کشیده میشوند. به همین دلیل با این روش مژه ها بلندتر جلوه می کنند و با ایجاد فر حالت زیباتری پیدا می کنند.

ابزار لازم برای لیفت و لمینت مژه چیست؟

  • برس مخصوص مژه
  • پد سیلیکونی
  • سرم لیفت (لوسیون پرم و فیکس)
  • سرم لمینت
  • سرم و مواد شوینده مژه
  • کراتین
  • رنگ مژه
  • پنس و میله های جداکننده مژه

چند نوع پد برای لیفت مژه داریم؟

در حالت کلی برای لیفت مژه از دو نوع پد استفاده میشود. نوع اول که برای پلک پایین کاربرد دارد از نوع چسبی و کاغذی بوده و برای پلک بالایی از پد سیلیکونی یا بیگودی استفاده خواهد شد. پد پلک پایین را درست در زیر مژه ها بچسبانید. پد سیلیکونی روی پلک بالایی و پشت مژه ها باید قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *