صافی ژاپنی کرج :

صافی ژاپنی روشی است مدرن برای صاف کردن موهای وز دار و فردار که در دنیا شهرت فراوانی دارد. در این روش موها بصور کاملا صاف خواهند شد . معمولا اگر بخواهید این صافی بصورت دائم باشد باید هر شش ماه  يكبار جهت ريشه گيري به مركز مراجعه كنيد و صافي روي ريشه مو كه رشد داشته انجام شود .مرکز صافی ژاپنی کرج با نام ریباندینگ لیدا مفتخر است که در این عرصه یکی از پیشگامان در شهر کرج بوده و بالاترین رضایت مشتری هایش را دارد و داشته است.

نمونه کارهای صافی ژاپنی مو (ریباندینگ ) و کراتینه مرکز صافی مو کرج 2021

صافی مو به روش ژاپنی یا صافی دائمی مو یعنی تا زمانی که ریشه ها رشد کنند ساقه ها به همان صافی و لختی باقی میمانند به این روش ریباندینگ گفته میشود.
ریباندینگ بیشتر برای اشخاصی که قصد صافی مو خود را دارند و تمایل دارند برای همیشه موهای لخت و صافی داشته باشند توصیه می شود.
از آنجا که لایه کراتینی آسیب دیده تنها چیزی که آن را ترمیم می کند، پروتئین کراتین است. این کراتین همچون کراتین طبیعی مو عمل کرده و لایه ساییده شده را مجددا صاف می کند.
برای بازسازی موهای آسیب دیده ، افزایش درخشش، کمتر شدن وز مو و راحت تر حالت.

مدت زمان صافی مو به روش مرکز صافی ژاپنی کرج چقدر است؟

پروسه زمانی ریباندینگ حداقل 4 ساعت زمان می‌برد و فقط در یک مرحله انجام می‌شود منظور از یک مرحله یعنی در طی یک روز قابل انجام هست و البته در 4 مرحله.

ریباندینگ به هیچ وجه باعث ریزش مو نشده چرا که مواد مصرفی حالت کرم مانند دارند و به راحتی بدون برخورد به ریشه می‌شود مدیریت کرد.

قیمت صافی ژاپنی کرج به روش ریباندینگ در مرکز صافی ژاپنی کرج چقدر است؟

برای گرفتن قیمت مرکز صافی ژاپنی کرج با شماره مرکز   09128696800  تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *