لیفت و لمینت ابرو

لیفت و لمینت ابرو


لیفت ابرو چیست

 روشی که به تازگی وارد دنیای آرایشگری و مد شده است می تواند برای بالا بردن ابرو ها، حالت دادن و پرپشت تر نشان دادن آنها بسیار مفید است. در واقع لیفت ابرو به معنی بالا بردن ابرو ها به صورت موقت با مواد ارگانیک و بی خطر است. در این روش تک تک تارهای ابرو با مواد ویتامینه می شوند. از مزایای این روش کراتینه شدن ابرو ها و در نتیجه پر تر به نظر آمدن آن است. لیفت ابرو باعث می شود علاوه بر بالا رفتن ابرو ها و حالت زیبای آنها، فرم ابرو همانند ابرو هاشور زده شده به نظر بیاید. افرادی که دارای ابرو های با تارهای نازک یا با جهت های به هم ریخته هستند، این روش می تواند با فرم دادن ابرو ها به سمت بالا، ابرویشان پرتر به نظر آید.

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه افرادی است؟!

 در حالت کلی می توان گفت که لیفت ابرو با مواد برای همه بانوانی که زیبایی طبیعی را دوست دارند مناسب است. اما افرادی که جهت تارهای ابرویشان به سمت پایین است، چشم های افتاده ای دارند یا فاصله میان ابرو و چشمشان کم است در اولویت هستند. پس اگر شما هم از دسته بانوانی هستید که مرتب به ابروهایتان ژل و ریمل ابرو می زنید، بهتر است لیفت ابرو را تجربه کنید. در لیفت ابرو با مواد بر خلاف لیفت ابرو با جراحی که با پوست کار دارد، تمام حواس آرایشگر جمع ابروهای شماست. این روش کاملا بی خطر بوده و تاثیر مادام العمری ندارد. ۲۴ ساعت بعد از زمانی که لیفت ابرو با مواد را انجام دادید، به راحتی می توانید دوش بگیرید. دوام کار لیفت و لمینت ابروها بین ۶۰ تا ۷۵ روز است و این مساله بستگی به رشد ابروهای شما دارد.

همه آنچه باید درباره لیفت ابرو بدانید:

 مواد لیفت ابرو از کراتین تشکیل شده در این روش خبری از تزریق، جراحی یا کاشت نیست. در اصل لیفت ابرو با مواد کراتینه طبیعی ترین و کم هزینه ترین روش برای تغییر مدل ابرو شماست که به تقویت آنها کمک خواهد کرد.

 لیفت و لمینت ابروها با مواد نه تنها باعث ریزش ابرو نشده بلکه به رشد آنها هم کمک می کند.

 ليفت عمل تغيير حالت و بالا بردن تارهای ابروست و لمينت روش كراتينه، رنگ کردن و تقويت آنها. لمینت کردن یک پروسه گیاهی به کمک کراتینه است. یعنی مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که روی ابرو قرار می گیرند و ضخامت آن را بیشتر خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *