دستگاه میکرومیست

دستگاه میکرومیست


اوزون تراپی مو در کرج

 درمان ریزش مو با فوتون قرمز دستگاه مايكروميست

استفاده از دستگاه مايكروميست و درمان با فوتون قرمز جهت درمان قطعي ريزش مو و رويش موي جديد در خانم ها و آقايان

نور قرمز با تاثیرات درمانی موجب افزایش جریان خون در سر می‌شود و در نتیجه تعداد گلبول‌های قرمزی که اکسیژن تازه و مواد مغذی را به ریشه‌ی موها می‌رسانند افزایش پیدا می‌کند. نتیجه‌ی این کار آغاز چرخه‌ی بازسازی در سر و پاکسازی مواد زائد در اطراف ریشه‌ی مو است. در نتیجه‌ی این درمان لایه‌ی کورتکس در ساقه‌ی مو ضخیم‌تر شده و لایه‌ی کوتیکل بسته می‌شود که این امر موجب می‌شود موی سر بسیار نرم‌تر و سالم‌تر به نظر بیاید و درخشندگی بیشتری داشته باشد

نور قرمز در تريتمنت مايكروميست موجب تحریک فولیکول مو می‌شود.
روند ریزش مو را متوقف می‌کند.
موجب پرپشت شدن موها و نرم شدن و ضخیم شدن تارمو می‌شود.
کیفیت ساقه‌ی مو را بهبود می‌دهد.
موجب درمان خارش کف سر می‌شود.
قدرت مو‌ها و قابلیت ارتجاعی آن‌ها را افزایش می‌دهد.
موجب بازسازی آسیب دیدگی موها بر اثر رنگ و دیگر مواد شیمیایی می‌شود.

چه اشخاصي ميتوانند تحت درمان نور قرمز مايكروميست قرار گيرند؟

– بیمارانی که در مراحل اولیه‌ی ریزش مو هستند (یک تا 7 سال از شروع ریزش موی آن‌ها می‌گذرد) و هنوز تعداد زیادی از موها در قسمت جلوی سر در حال رشد هستند و بنابراین این احتمال وجود دارد که با انجام کاشت مو، موها وارد شوک شوند و یا به موها آسیب وارد شود و بنابراین روند ریزش موها در واقع شدیدتر شوند.
– زنانی که دچار ریزش مو و کم پشت شدن موها در تمامی مناطق سر خود شده‌اند و بنابراین نواحی کنار و پشت سر که معمولا موهای پیوندی از آن گرفته می‌شود نیز دچار مشکل ریزش مو هستند و به همین خاطر احتمال موفقیت آمیز بودن پیوند و کاشت مو کم است.

تريتمنت نور قرمز مايكروميست چگونه انجام ميشود؟

هر جلسه‌ی درمانی در حدود 30 دقیقه طول می‌کشد. بیماران در زیر اين دستگاه که اشعه نور قرمز را ساطع می‌کند، می‌نشینند و در این حین می‌توانند کاملا آسوده باشند و تلوزیون تماشا کنند یا مجله بخوانند. این روش درمانی تا این حد ساده و راحت است.

بعد از چه مدت نتيجه حاصل ميشود؟

ظرف مدت زمان سه ماه می‌توان نتایج درمان را مشاهده نمود. فولیکول مو برای شروع مجدد تولید مو به زمان نیاز دارد و مدتی طول می‌کشد که ساقه‌ی مو از پوست سر عبور کند و تا حدی که قابل رویت و تشخیص باشد، رشد کند. معمولا بعد از سه ماه از شروع درمان، بیمار اولین نشانه‌های اثربخشی فوتون درماني را مشاهده خواهد کرد و ظرف مدت زمان شش ماه به نتایج نهایی درمان خواهد رسید.
طی یک مطالعه‌ی انجام شده، بعد از 20 جلسه‌ی درمانی (10هفته)، در 92 درصد از بیماران رشد موها افزایش یافته بود و در 98 درصد از بیماران روند ریزش موها تا حدود بسیار چشمگیری کم شده و یا متوقف شده بود. بعد از سی و ششمین جلسه‌ی درمانی، در 97 درصد از بیماران، تعداد موهای سر حداقل 20 درصد افزایش یافته و در 89 درصد از بیماران، تعداد موهای سر حداقل 30 درصد افزایش یافته بود. به همین ترتیب 57 درصد از بیماران رشد 50 درصدی داشته و 65 درصد از بیماران اظهار کردند که نواحی كم موي سر آن‌ها که به وضوح قابل مشاهده بوده است، بهبود یافته و کوچک‌تر شده است.

آيا درمان ريزش مو با فوتون قرمز مايكروميست ايمن است؟

بله. نوع فوتون دستگاه مورد استفاده در این روش، لیزر کم توان یا لیزر سرد (LLLT) است که دارای تمامی استاندارهای بین المللی ایمنی است و به عنوان یک دستگاه درمانی “بدون خطرات چشمگیر” محسوب می‌شود و در بین لیزرهای به کار برده شده در زمینه کازمتیک (پزشکی زیبایی) در کلاس IIIA قرار دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *