فرق پاکسازی با فشیال

فرق پاکسازی با فشیال


افزایش سن نیز از دیگر مواردی است که بر سلامت پوست تاثیر می گذارد و باعث ایجاد چین وچروک های ریز و درشت بر روی آن می شود.

امروزه کلینیک های زیبایی زیادی در سراسر کشور دایر شده اند تا برای پیشگیری از این ضایعات پوستی و بازگرداندن سلامتی وشادابی به پوست شما کار کنند.

فیشیال صورت و پاکسازی پوست از روش های هستند که به منظور ایجاد حس جوانی به کار گرفته می شوند.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که این دو روش چه تفاوتی با یکدیگر دارند و  هر کدام از آن ها در چه مواردی نتیجه بخش هستند.

با ما باشید تا پاسخ به سوال “تفاوت فیشیال صورت با پاکسازی چیست” را برای شما عزیزان بررسی نماییم.

آموزش پاکسازی پوست صورت در کرج

چه زمانی پاکسازی پوست صورت انجام دهیم؟

پاکسازی پوست صورت از موارد مهم درمانی پوست است که پیشنهاد می شود هر ۲ یا ۳ هفته یک بار آن را در برنامه سلامت خود قرار دهید.

هوای آلوده این روزها و همچنین تغذیه نا مناسب از مواردی هستند که باعث می شود تا دانه های ریز آلودگی و چربی بر روی پوست جمع آوردی شوند.

اگر این آلودگی ها از روی پوست پاکسازی نشوند، پس از مدتی نشانه هایی از لکه و یا چین و چروک بر روی پوست ظاهر می شود.

کسانی که در معرض نور مستقیم خورشید و آلودگی های کارخانه ای هستند باید عمل پاکسازی را حتما در فواصل زمانی مشخص انجام دهند.

عملیات پاکسازی تنها با گذاشتن یک ماسک مخصوص بر روی پوست انجام می شود و به همین دلیل در مقایسه با عمل فیشیال صورت هزینه کمتری را در دارد. مراحل مختلف پاکسازی صورت عبارتند از:

شست وشوی کامل پوست: این مرحله با استفاده از پاک کننده های بدون زیان انجام می شود تا تمامی آلودگی های پوستی شامل چربی و گرد و غبار از بین روند. استفاده از آب ولرم و صابون ملایم می تواند بهترین گزینه برای تمیز شدن پوست از آلودگی ها باشد.

لایه برداری از پوست: لایه برداری از پوست شامل استفاده از ماسک های گیاهی یا شیمیایی برای از بین بردن سلول های مرده روی پوست است که در اثر استفاده آن پاکسازی عمیق پوست انجام خواهد شد.

بخور دادن: در این روش با استفاده از بخار آب منافذ بسته روی پوست باز می شوند تا زمینه ایجاد جوش های پوستی از بین بروند.

عملیات ویژه از بین بردن جوش های سر سیاه: پس از انجام تمامی مراحل بالا، جوش های سرسیاه و سایر جوش ها نیز از روی پوست پاک شده و در نتیجه پوستی صاف و شاداب را برای شما به ارمغان می آورد.

مراحل مختلف فیشیال صورت و انواع آن

این روش نیز دقیقا همانند پاکسازی پوست دارای مراحل مختلف شست و شو، لایه برداری به منظور زدودن چربی ها، بخور دادن و نیز برداشتن جوش های سر سیاه است؛

با این تفاوت که فیشیال صورت با مرحله مهم ماساژ پوست نیز همراه است. ماساژ صورت اثری شگفت انگیز را در پوستتان ایجاد می کند چرا که موجب گردش خون بهتر در خون و بهبود بافت های پوستی صورت می شود.

جالب است بدانید که چندین روش مختلف برای ماساژ پوست صورت وجود دارد که هر کدام از آن ها با توجه به شرایط پوست به شیوه های مختلف و با مواد اولیه متفاوتی انجام می گیرد.

زمان مناسب برای انجام فیشیال صورت

هر بار انجام فیشیال صورت اگر به صورت استاندارد انجام گیرد، بین ۶۰ تا ۹۰ دقیقه زمان می برد که در نهایت پوستی شاداب و با طراوت را به شما تحویل دهد.

بر خلاف عمل پاکسازی که باید به تعداد دفعات بیشتر انجام شود، فیشیال صورت رامی توان هر ۱ یا ۲ ماه یک بار انجام داد و در این مدت زمان همچنان پوست شما ماندگاری خود را از لحاظ شادابی حفظ خواهد کرد.

این نکته مهم را هیچ وقت فراموش نکنید که فیشیال صورت را هر کسی نمی تواند کار کند! چرا؟ چون این روش به مهارت و حرفه احتیاج دارد و برای گرفتن نتیجه معقول باید حتما توسط شخص دوره دیده در زمینه زیبایی هایی پوستی انجام گیرد.

فیشیالیست باید درک کاملی از شرایط پوستی شما داشته باشد و بر اساس دانش دستگاه و مواد پیشنهادی را برای انجام فیشیال ارائه دهد.

برخی از فیشیالیست ها که روش های درمانی پلاسمایی را نیز پوشش می دهند، باید اطلاعات کافی درباره پلاسماجت و انواع آن داشته باشند.

بررسی تفاوت های کلی پاکسازی و فیشیال صورت

پاکسازی صورت باید به صورت هر دو یا سه هفته یک بار انجام گیرد اما در روش فیشیال صورت نیازی به تکرار مداوم درمان نیست و تنها کافیست در بازه زمانی ۱ تا ۲ ماهه برای تمدید مجدد فیشیال مراجعه نمایید.

در عمل پاکسازی پوست تنها از نوعی ماسک مخصوص برای تمیز شدن پوست استفاده می شود و همین موضوع دلیلی برای ارزان بودن هزینه های درمانی است. در روش فیشیال صورت علاوه بر پاکسازی پوست، اقدام به ماساژ پوست به وسیله دست و یا دستگاه های مخصوصی می شود که همین موضوع سبب افزایش هزینه ها می شود.

به دلیل استفاده از ماساژ صورت در روش فیشیال، خون در رگ ها با سرعت بیشتری جریان می یابد و از این رو موجب بهبود گردش خون و سلامت بافت ها می شود.

هر عمل فیشیال بین ۱ تا ۲ ساعت زمان می برد که این مدت زمان در روش پاکسازی کمتر است.

روش پاکسازی پوست تنها با استفاده از یک ماسک و به یک روش انجام می گیرد اما در روش فیشیال صورت بر طبق شرایط پوست از روش های مختلفی برای ماساژ پوست استفاده می شود.

روش فیشیال در مدت زمان کمتری به نتیجه مطلوب می رسد.

.

مزایای فیشیال پوست

پاکسازی عمقی : پاکسازی به مراتب بهتر و عمقی تر از روش‌های پاکسازی خانگی، که کمک می‌کند هر گونه تجمع چربی، سموم و کثیفی‌ها و هم چنین باکتری‌هایی که در بروز مشکلات پوستی دخیل هستند، برداشته شوند و از بین بروند. لایه برداری مناسب و خوب مانند میکرودرم، هر گونه سلول مرده را از روی پوست برمی دارد، منافذ از بین می‌برد و امکان جذب بهتر دیگر محصولات را فراهم می‌کند. این کار هم چنین کمک می‌کند تا پوستی شاداب، نرم تر و جوان تر داشته باشید.

ضد پیری : درمان‌های فیشیال، روند افزایش سن و پیری را کند می‌کنند و جلوی بروز چین و چروک‌های پوستی را می‌گیرند. ماساژ صورت با کرم ضد پیری باعث بهبود خونرسانی و اکسیژن رسانی و در نهایت افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت کشسانی پوست شما می‌شود و نتیجه آن، کاهش خطوط و چین و چروک‌های پوستی خواهد بود.

جوانسازی پوست : لایه برداری، ماساژ، بخار و ماسک در طول درمان فیشیال به جوانسازی پوست کمک می‌کند، به عبارت دیگر، پوستی شاداب، جوان و سالم خواهید داشت. ممکن است نتایج بلافاصله بعد از درمان مشاهده نشود، اما پوست در دراز مدت ترمیم می‌شود و شما این را به خوبی احساس خواهید کرد. البته توصیه می‌شود درمان ادامه دار باشد.

بهبود روال مراقبت از پوست : فیشیالیست با بررسی پوست به این نتیجه می‌رسد که کدام روش فیشیال برای شما مناسب تر است و هم چنین محصول مناسب برای پوست‌تان نیز تجویز خواهد شد. این موارد از اهیمت بالایی برخوردار هستند، چرا که می‌توانند از بروز مشکلات پوستی پیشگیری کنند و پوست شما را در وضعیت خوبی نگه دارند.

درمان مشکلات پوستی : بعد از تشخیص بیماری و مشکل پوستی، فیشیال پوست می‌تواند به درمان و بهبود شرایط پوست کمک کند. مشکلاتی از قبیل جوش‌های سر سیاه، سر سفید، آسیب‌های ناشی از نور خورشید و زخم‌های آکنه با درمان فیشیال به حداقل می‌رسند یا به طور کامل درمان می‌شوند.

تنها با یک جلسه جلسه به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست دست خواهید یافت.

پاکسازی پوست از آلودگی های شهری و رادیکال های آزاد.

ماساژ تراپی حین فیشیال سبب ایجاد حس آرامش و رهایی از استرس می شود.

جوانسازی، کاهش چین و چروک‌ها و درخشان شدن پوست می شود.

فیشیال سبب رفع آسیب های پوستی و بهبود گردش خون می شود.

فیشیال سبب رفع جوش های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز پوست می شود.

فیشیال سبب لیفت و سفت شدن پوست می شود.

فیشیال سبب درمان گودی، سیاهی و پف زیرچشم می شود.

فیشیال سبب صاف و یکدست شدن رنگ پوست صورت می شود.

مراقبت های بعد از انجام فیشیال؛

۱- بعد از جلسه درمان فیشیال به هیچ عنوان پوست خود را دست‌کاری نکنید. بخصوص از کندن جوش‌ها به شدت پرهیز کنید.

۲- انجام آرایش سنگین بلافاصله بعد از فیشیال ممنوع است.

۳- حداقل تا ۲۴ ساعت از ورزش و دویدن خودداری کنید؛ تعریق هنگام ورزش برای درمان با فیشیال انجام شده، حساس و مضر می‌باشد.

۴- بعد از جلسه درمان فیشیال لایه بردار و اسکراب را تا ۳ روز استفاده نکنید.

۵- بعد از جلسه درمان فیشیال از مصرف داروهایی که ضدآکنه هستند خودداری کنید.

۶- نور خورشید بعد از جلسه درمان فیشیال برای پوست صورت مضر است. بهتر است تا چند روز بعد از درمان بدون استفاده از ضد آفتاب قوی در معرض مستقیم نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

۷- بعد از جلسه درمان فیشیال، از لیزر، وکس و شمع صورت نباید استفاده شود. توصیه می‌شود حداقل تا ۷ روز از لیزر، شمع و وکس استفاده نکنید؛ در صورت استفاده، احتمال پوسته پوسته شدن صورتتان وجود دارد.

۸- بعد از جلسه درمان فیشیال لازم است که پوست را با احتیاط ولطافت شست وشو دهید؛ زیرا پوست پس از فیشیال بسیار حساس‌ می شود.

۹- بعد از جلسه درمان فیشیال از قرارگرفتن در محیط‌های خیلی گرم خودداری نمایید.

۱۰- بلافاصله بعد از جلسه درمان فیشیال به هیچ وجه نباید از تونرها استفاده شود.

۱۱- بعد از جلسه درمان فیشیال، پوست خود را ماساژ ندهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *