آموزش لیزر موهای زائد

آموزش لیزر موهای زائد


آموزش لیزر موهای زائد در آموزشگاه آرایشگری ليدارهام توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود. این کلاس یا کارگاه آموزشی لیزر شامل سرفصل های جامع مربوط به کار با دستگاه لیزر موهای زائد و آموزش لیزر بدن می شود. هنرجویان در پایان دوره آموزشی لیزر موهای زائد، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای لیزر می باشند. لیزر موهای زائد یکی از روش های حذف موهای بدن می باشد. مزیت این روش نسبت به اپیلاسیون، دائمی بودن، درد کمتر و عدم ایجاد حساسیت های شدید پوستی می باشد. لیزر موهای زائد به عنوان یک روش ایمن و موثر برای رهایی از موهای زائد بدن خصوصا موهاي ضخيم شناخته می شود. دستگاه های لیزر انواع مختلفی دارند که با توجه به رنگ پوست و میزان ضخامت موهای بدن، باید دستگاه مناسب را انتخاب کرد. دوره کامل لیزر موهای زائد معمولا بین ۶ تا ۸ جلسه طول می کشد و بر اساس میزان جوابدهی پوست به لیزر، تعداد جلسات متفاوت است.دقت كنيد كه پس از طي كردن دوران درمان با ليزر هر ٦ ماه يكبار بايد براي شوك دادن بموها به مركز ليزر مراجعه كنيد.

آموزش اصلاح صورت و ابرو

سرفصل های دوره آموزش لیزر موهای زائد

  • بهداشت؛ شناخت و جلوگیری از عوامل بیماری زا در انجام لیزر موهای زائد
  • آشنایی با لایه‌های پوستی
  • مکانیزم عملکرد لیزر بر روی پوست
  • انواع دستگاه‌های لیزر و عملکرد هر یک
  • آموزش تنظیم دستگاه متناسب با محل موی زائد
  • آموزش تنظيم دستگاه متناسب با ضخامت موي زائد
  • آموزش عملی استفاده از دستگاه برای نواحی مختلف بدن
  • مراقبت های پس از انجام لیزر موهای زائد

وسايل و ابزارهای مورد نیاز لیزر موهای زائد

جدیدترین تکنیک ها

تمام ابزار مورد نیاز دوره آموزشی لیزر موهای زائد، توسط آموزشگاه آرایشگری زنانه ليدا رهام به هنرجویان ارائه می شود. این ابزار شامل: كيسه يخ بهداشتي جهت بيحسي موضعي محل هاي حساس بدن، کرم بی حس کننده مخصوص بدن، دستگاه لیزر موهای زائد و عینک مخصوص محافظ چشم، می شود. در این دوره از آموزشگاه ليدارهام، به شما کار با دستگاه لیزر آموزش داده می‌شود.

نحوه برگزاري كلاس آموزش ليزر

آموزش واقعي در محيط حرفه ايي

مدرسه زيبايي ليدا رهام كلاسها و دوره هاي آموزش را بصورت خصوصي و گروهي متناسب با هر نوع بودجه هنرجو و زمانبندي مناسب جهت رفاه حال هنرجويان شهرستاني و شاغل

كلاس گروهي آموزش ليزر با تعداد ٨ تا ١٠ نفر بمدت زمان٥ ساعت

كلاس خصوصي آموزش ليزر بصورت تك نفره بمدت زمان ٥ ساعت

برخی سوالات شما

هنرجو بعد از اتمام دوره آموزش ليزر چه توانمندي دارد؟

پس از اتمام دوره آموزش لیزر، هنرجو با تمام ابزارهای لازم برای لیزر موهای زائد به صورت کاملا عملی آشنا می شود. تمام نکاتی را که یک اپراتور حرفه ای برای انجام لیزر موهای زائد، باید بداند را یاد می گيرد و در کار کردن با انواع دستگاه های لیزر، مسلط می شود.

آيا بازار كار ليزر موهاي زائد خوب است؟

لیزر موهای زائد یک روش مطمئن، دقیق و موثر برای از بین برن موهای زائد بدن می باشد. این روش به کاهش موهای زیر پوستی کمک می کند. لیزر موهای زائد به دلیل دائمی بودن بسیار مورد استقبال است. در صورت کسب تخصص های لازم و برقراری ارتباط صمیمانه با مشتری، می توانید به راحتی درآمد خوبی داشته باشید.

چگونه ميتوان متخصص ليزر موهاي زائد شد؟

در دوره آموزشی لیزر موهای زائد در آموزشگاه ارایشگری ليدا رهام، شما بعد از آشنایی با اصول بهداشتی، با دستگاه های مختلف آشنا می شوید و مزایا و معایب هر کدام را یاد می گیرید. در این دوره، نحوه عملکرد انواع مختلف دستگاه ها، به شما آموزش داده می شود. در دوره آموزشی لیزر موهای زائد، در نحوه استفاده صحیح از دستگاه شامل تنظیم درجه برای نواحی مختلف بدن، حرکت صحیح دست، رعایت ارگونومی برای جلوگیری از خستگی و فشار به بدن، به صورت کاملا عملی مسلط خواهید شد.

آيا ليزر موهاي زائد طرفداران زيادي در بين افراد دارد؟

اپیلاسیون یا تراشیدن موها، علاوه بر دردناک بودن، زمان بسیار زیادی را تلف می کند. لیزر موهای زائد به سرعت باعث از بین رفتن موهای بدن یا صورت می شود. استفاده از این روش در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه است و همه این عوامل باعث شده تا لیزر موهای زائد، روش پر طرفداری در میان خانم ها و حتی آقایان باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *