آموزش اصلاح صورت و ابرو در کرج (پیرایشگرصورت زنانه)

ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای  آموزش اصلاح ابرو دخترانه در آموزشگاه آرایشگری لیدا رهام توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود. روند کامل حذف موهای زائد صورت و ابرو، برای داشتن پوستی لطیف و ابروهایی خوش حالت به شما آموزش داده می شود. این دوره آموزش اصلاح صورت و ابرو در کرج شامل آموزش های جامع مربوط به انجام اصلاح و ابرو از جمله: نحوه مشاوره و پذيرش مشتري، موزدايي و اصلاح صورت با بند، آموزش وکس صورت، مراقبت های پوستی پس از انجام موزدایی، آشنایی با فرم های مختلف چهره، شناخت انواع فرم های ابرو، اصلاح ابرو و رنگ كردن ابرو می شود. هنرجو در این دوره نحوه اصلاح ابرو متناسب با فرم صورت هر مشتری و انتخاب بهترین روش اصلاح با توجه به پوست هر شخص را می آموزد.

این کلاس شامل سرفصل های جامع مربوط به آموزش اصلاح صورت و آموزش اصلاح ابرو با موچین می شود. هنرجویان در پایان دوره آموزش اصلاح صورت و ابرو، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای اصلاح و ابرو می باشند. زیبا سازی ابروها تغییرات زیادی در چهره و ظاهر افراد ایجاد می کند. نحوه برداشتن ابروها فرم صورت را تغییر می دهد و به همین دلیل یکی از نکات مهم در برداشتن ابرو توجه به فرم صورت است. کسانی که می خواهند بدون آرایش زیبا باشند باید به فرم اصلاح ابروهای خود توجه کنند.

اصلاح صورت با روش های مختلفی از جمله بند انداختن، دیپلاسیون یا وکس صورت انجام  می شود که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. پوست صورت بعضی از خانم ها به نخ و بند اصلاح حساسیت نشان می دهد و ناچار به استفاده از وکس هستند. در روش دیپلاسیون یا وکس صورت، موها از ریشه کنده می شوند و تا هفته ها پوست صورت نرم و لطیف خواهد بود.

سرفصل های دوره آموزش اصلاح صورت وابرو

  • آلودگي زدايي محیطي وحفاظت و بهداشت فردي
  • مشاوره و پذيرش مشتري
  • موزدايي صورت (دیپلاسیون)
  • اصلاح صورت با بند
  • آموزش انواع اصلاح ابرو
  • مراقبت از پوست پس ازموزدایی
  • فرم دادن به ابرو
  • رنگ كردن ابرو
  • آموزش روشهای اصلاح کمانی، هشتی و صاف
  • آموزش روشهای اصلاح دخترانه، نچرال و هاشوری
  • آموزش خط انداختن ابرو به وسیله ی موچین
  • شناخت اصول و استاندارد ابرو بر پایه ی فرم صورت

ابزارها و وسایل مورد نیاز اصلاح صورت و ابرو

جدیدترین تکنیک ها و ابزار

تمام ابزار مورد نیاز دوره آموزشی اصلاح و ابرو، توسط آموزشگاه ارایشگری لیدا رهام به شما ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل: حوله، مواد ضد عفونی کننده مخصوص(ساولن)، نخ مخصوص، پیش بند(یکبار مصرف) ، تل مخصوص بند انداختن، پودر مخصوص بعد از اصلاح، مداد ابرو، تیغ دسته دار مخصوص ابرو، انواع موم های سرد و گرم(گیاهی و شیمیایی)، کرم های ضد التهاب مخصوص، انواع رنگ های ابرو، اکسیدان، انواع موچین، قیچی مخصوص ابرو، قلم موی  رنگ مخصوص ابرو، ابزارهای مخصوص طراحی ابرو، و برس ابرو می شود.

برگزاری دوره های آموزشی اصلاح صورت و ابرو 

  • در محیط حرفه ای و بصورت واقعی است.
  • کلاسهای آموزشی به دو صورت گروهی و خصوصی متناسب با بوجه و وقت هنرجو برگزار میشود.
  • کلاس گروهی دوره آموزش اصلاح صورت و ابرو
  • با تعداد ۸ تا ۱۰ نفر و بمدت ۶  جلسه
  • کلاس خصوصی دوره آموزش اصلاح صورت و ابرو بصورت تک نفره و بمدت ۴ جلسه

بعد از اتمام دوره آموزش اصلاح و ابرو هنرجو چه توانایی هایی کسب می کند؟

پس از اتمام دوره آموزش اصلاح ابرو هنرجوبا تمام ابزارهای مورد نیاز برای انجام این کار از جمله مواد ضد عفونی کننده ابزار، ساولن، نخ اصلاح، ،تیغ دسته پلاستیکی و فلزی، موم های گیاهی خشابی و کاسه ای، رنگ های شیمیایی و گیاهی، موچین، قیچی ابرو، قلم رنگ کوچک ابرو، ابزار طراحی ابرو آشنا خواهید شد و در کار با آنها حرفه ای می شود.

تمام ریزه کاری هایی که یک ابروکار حرفه ای باید بداند را یاد خواهد گرفت و در برداشتن ابروها با موچین و قیچی، قرینه سازی ابرو ، برداشتن ابرو متناسب با سلیقه و چهره مشتری، اصلاح صورت با بند و وکس صورت (wax) با شمع مسلط خواهد شد.

آیا کار اصلاح صورت و ابرو بازار کار خوبی دارد؟

داشتن ابروهای خوش فرم و قرینه و پوست صورت خالی از موهای زائد برای داشتن چهره ای زیبا ضروری است. اصلاح و ابرو جزو متداول ترین خدمات آرایشگری است که همیشه مشتریان زیاد و همیشگی دارد. در زمان های مختلف بر اثر تغییر مد، مدل های ابرو تغییر می کند. اگر در متدهای جدید برداشتن ابرو و توجه به مد روز، حرفه ای شوید از طریق کار اصلاح صورت و برداشتن ابرو می توانید به راحتی به درآمد قابل قبولی برسید.

چگونه میتوان متخصص اصلاح صورت و ابرو شد؟

در دوره آموزش اصلاح و ابرو در آموزشگاه لیدارهام،هنرجودر ابتدا با انجام فرم و حالت دادن به ابروها، رنگ ابرو، گذاشتن وکس روی صورت(دیپلاسیون)، دپیالسیون با مومک به روش دستی سرد و گرم، دپیالسیون با روش برقی وکس، اپیلاتور، دپیالسیون با تیغ و کرمهای موبر و دیپالسیون با موچین آشنا خواهد شد.

سپس در استفاده صحیح از مواد مصرفی تمیز کردن پوست، استفاده صحیح از بند، اصلاح مناسب صورت، برداشتن ابرو با موچین، روش های مراقبت از پوست، ماسک صورت، آشنایی با انواع فرم ابرو، روش تقسیم بندی ابرو، زوایای چشم و ابرو ،فرم ابرو با توجه به چشم، پیشانی و بینی، استفاده از بند و موچین، پیرایش ابرو در ابتدا و انتهای کار با توجه به اشکال چهره، حالت دادن به ابرو در مدل های هشتی و راسته، هاشوری، قرینه نمودن ابروهای ناهماهنگ، طراحی ابرو به صورت موقت، رنگ ابرو، پراکسیدهای مناسب ابرو، طرز صحیح رنگ زدن به ابرو، استفاده درست از رنگ و اکسیدان ها به طور کامل مسلط خواهد شد.

آیا اصلاح صورت و ابرو در بین بانوان پرطرفدار است؟

ابروهای تمیز و خوش حالت به همراه اصلاح صورت باعث تمیزی و آراستگی ظاهر می شود. برداشتن ابرو و اصلاح صورت یکی از خدمات بسیار روتین آرایشگری است که تمام خانم ها از آن استفاده می کنند. رسیدگی به ابروها و داشتن ابروهای قرینه باعث زیبایی و شاداب به نظر رسیدن چهره می شود و حتی ابروها در پیر یا جوان به نظر رسیدن صورت هم نقش مهمی دارند. تمام این موارد دلیل رونق بازار کار رشته اصلاح و ابرو هست.

بعد از اتمام دوره هنرجو چه مدرکی دریافت می‌کند؟

بعد از اتمام دوره شما مدرک فنی حرفه ای اصلاح و ابرو را دریافت می کنید.

آیا با مدرک اصلاح و ابرو از مو می توان اقدام به تاسیس سالن کرد؟

خیر، برای تاسیس سالن باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر، در پایان کلاس ها، جلسات رفع اشکال برگزار می شود و تا ۳ماه از پشتیبانی مربیان برخوردار خواهید بود.

بعد از گرفتن مدرک میتوان در آموزشگاه به عنوان کارآموز مشغول به کار شد؟

بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.

بعد از پایان دوره میتونم بلافاصله وارد بازار کار شویم؟

بله، سرفصل های تمام دوره های آموزشی آموزشگاه لیدا رهام ، ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است.ضمنا هنرجویانی که نمره بالا در آزمو کسب کنند به سالن های زیبایی معرفی می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *