آموزش کاشت ناخن در کرج

آموزشگاه کاشت ناخن در کرج

یکی از هنرهای زیبایی که بسیار مورد توجه بازار زیبایی در کل دنیاست هنر: کاشت ناخن، مانیکور ناخن، طراحی ناخن و رسیدگی به زیبایی ناخن های دست و پا است. بازار کاشت ناخن در ایران بسیار داغ و پولساز است. زیرا امروزه هر خانوم ایرانی اهمیت بسیار زیادی به زیبایی دستان و ناخن های خود می دهد. به شما دختر جوانی که میخواهی آینده شغلی و درآمدی خود را در ایران و حتی خارج از ایران تضمین کنی توصیه میکنم در لاین آموزش کاشت ناخن در کرج در آموزشگاه لیدارهام تحت نظر مربی بین المللی دارای آیدی کارت، آموزش کاشت ناخن را بصورت اصولی و تخصصی ببینید. در آموزشگاه کاشت ناخن لیدا رهام در کرج با جدیدترین و راحت ترین اصول و تکنیک آموزشی و ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای قابل ترجمه به کل دنیا و دارای امتیاز برای مهاجرت و کار در کشورهای اروپایی و کانادا است.

آموزش کاشت ناخن کرجآموزش کاشت ناخن در کرجآموزش کاشت ناخن لیدا در کرجآموزش کاشت ناخن لیدا رهام

دوره آموزش کاشت ناخن لیدا رهام:

در آموزشگاه کاشت ناخن لیدا رهام در کرج سه دوره آموزشی متناسب با خواسته و بودجه هنرجو برگزار می‌شود و برای هر دوره مدرک مخصوص همان دوره ارائه می‌شود همانطور که میدانید دیپلم فنی و حرفه ای مجوز کار در ایران و خارج از ایران است و دوره ها بصورت ذیل می‌باشد:

۱- دوره آموزشی کاشت ناخن پودر و اکرلیک این دوره در ۵ جلسه تخصصی برگزار می‌شود و شامل آیتم های:

  • آموزش مانیکور ناخن
  • آموزش ماساژ دست
  • آموزش بستر سازی ناخن
  • آموزش تیپ گذاری اصولی
  • آموزش کاشت ناخن با فرمر
  • آموزش ریموو لاین تیپ
  • آموزش کاشت اکرلیک
  • آموزش اصلاح صدف ناخن 
  • آموزش بلندکردن ناخن بدون تیپ
  • آموزش ژل پولیش ناخن
  • آموزش ترمیم کاشت پودر و اکرلیک ناخن

۲- دوره آموزش کاشت ناخن ژل پلی و لایت ژل که در ۴ جلسه تخصصی برگزار می‌شود و شامل آیتم های:

  • آموزش مانیکور ناخن به سبک روسی
  • ماساژ دست
  • آموزش بستر سازی ویژه کاشت ژل ناخن
  • آموزش کاشت پلی ژل ناخن
  • کاشت ژل با فرمر
  • آموزش کاشت لایت ژل ناخن
  • آموزش کاشت بیبی بومر ژل 
  • ژل پولیش ناخن
  • آموزش ترمیم کاشت ژل ناخن

۳- دوره صفر تا پیشرفته آموزش کاشت ناخن دارای جامع ترین سرفصل و ارائه مدرک اصلی ناخن با بالاترین امتیاز است و در ۸ جلسه تخصصی برگزار می‌شود شامل آیتم های:

  • آموزش مانیکور و پدیکور ناخن
  • آموزش اصلاح و صدف سازی ناخن و ایجاد صدف در ناخن های جویده
  • آموزش گریم ناخن
  • آموزش کاشت با مواد رنگی
  • آموزش کاشت بدون سوهان کشی
  • آموزش با قالب
  • آموزش با فرمر
  • آموزش لمینت ناخن
  • آموزش طراحی ناخن

آموزشگاه کاشت ناخن لیدا رهام برای تمام دوره ها ۳ ماه پشتیبانی و تضمین ورود به بازار کار دارد .

آموزش کاشت ناخن نیاز به تکرار و تمرین بسیار دارد که هنرجو بتواند متخصص این رشته شود شاید اشخاص زیادی اقدام به آموزش دادن این حرفه تخصصی کنند که خود تخصص کافی در این لاین مهم زیبایی را ندارند بنابراین به شما که جویای کار پردرآمد هستید و آینده درخشان و برند شدن را میخواهید باید در آموزشگاه کاشت ناخن تخصصی لیدارهام در کرج تحت نظر مربیان متخصص و حرفه ای آموزش ببینید که بتوانید حرفه ای شوید 

آموزش کاشت اکرلیک ناخن چیست؟

در روش آموزش کاشت ناخن پودر یا اکرلیک در کرج، کاشت با مواد پودری از پودر اکرلیک و ترکیب با لیکویید استفاده می‌شود که به وسیله این مواد لایه‌ای محکم روی ناخن‌ها گذاشته خواهد شد و با استفاده از ابزار به آن شکل دلخواه را می‌دهند. کاشت ناخن با مواد پودری استحکام بالایی دارد و بنابراین از پرکاربردترین و محبوب‌ترین روش‌های کاشت ناخن در کرج است.

آموزش کاشت پلی ژل ناخن چیست؟

در روش کاشت پلی ژل با استفاده از سه نوع مواد ژل به نام‌های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین اقدام به ساخت لایه‌ای سخت و محکم و شیشه‌ای می‌کنیم و در هر مرحله موادگذاری ژل از دستگاه یو وی استفاده می کنیم و دست را در آن قرار می دهیم تا مواد روی ناخن به کمک اشعه یووی سفت شود و در انتها به وسیله ماده کلینز حالت چسبندگی آن را از بین میبریم. ماندگاری ناخن‌ها در این روش حدود دو هفته تا سه هفته است.

آموزش کاشت ناخن با قالب چیست؟

کاشت قالبی کیفیت و استحکام بالایی ندارد،ولی آسانترین روش کاشت ناخن است و با سرعت انجام می‌شود. در این روش ناخن‌ها نباید با آب تماس داشته باشند.  این آیتم  نیز در آموزش کاشت ناخن در کرج در آموزشگاه ناخن لیدا رهام به شما آموزش داده می‌شود .

آموزش کاشت ناخن اکرلیک با فرمر چیست؟

فرمر وسیله‌ای کاغذی است که روی ناخن نصب می‌شود و به کمک آن ناخنکار  می‌تواند شکل دلخواه را به ناخن‌های مشتری بدهد.این روش بدون تیپ انجام می‌شود و در آموزشگاه کاشت ناخن در کرج به هنرجو آموزش داده می‌شود.

بستر سازی ناخن قبل از انجام کاشت چقدر مهم است؟

در مرحله زیرسازی و بستر سازی ناخن‌ها را کوتاه و تمیز کرده و با استفاده از سوهان برقی یا دستی ناخن‌ها را مرتب می‌کنند. برای اینکه تیپ بهتر به ناخن بچسبد، باید ناخن را کاملا آماده کرد و برای گذاشتن اکرلیک روی ناخن باید ناخن اصلی را از کوتیکول جدا کرد. برای این کار ناخن‌ها را برای چند دقیقه در آب قرار می‌دهند و با استفاده از یک ابزار چوبی این کار را انجام می‌دهند و یا بصورت خشک و با سر سوهان مخصوص سوهان برقی اینکار را انجام میدهیم.

چرا در کاشت ناخن از پرایمر استفاده می‌شود؟

بعد از زیرسازی ناخن‌ها از پرایمر استفاده می‌کنند. پرایمر چربی و رطوبت باقی مانده روی ناخن را می‌گیرد تا مواد اکرلیک به صدف ناخن بهتر بچسبد. پس از آن با استفاده از یک دستمال کاغذی آغشته به استون روی ناخن‌ها را پاک می‌کنند.

چسباندن تیپ  ناخن چگونه انجام می‌شود؟

در این مرحله از آموزش کاشت ناخن در کرج، ابتدا تیپ ناخن  را به اندازه و متناسب با ناخن‌ها و انگشتان شما شکل می‌دهند و آن را با استفاده از چسب ناخن روی ناخن طبیعی می‌چسبانند.

چگونه پودر مخصوص کاشت ناخن یا اکرلیک را آماده کنیم؟

پودر اکریلیک و لیکوئید را در ظرف‌های جداگانه می‌ریزند. با استفاده از براش یا قلم مو مناسب کاشت مخلوط درست شده از این مواد را روی ناخن‌ها می‌مالند. با مهارت خاصی این مواد خمیری  را روی ناخن پخش می‌کنندو شکل مناسب می‌دهند . بعد اجازه می‌دهند تا مواد روی ناخن‌ها کاملاً خشک شوند.

کاشت ناخن چگونه تکمیل می‌شود ؟

در مرحله آخر ناخن‌ها را که مواد خمیری جدید روی خود دارند را بار دیگر سوهان کشی می‌کنند و به شکل و حالت دلخواه در می‌آورند. سپس روی ناخن‌ها را کاور می‌کشند. کاور بسته به سلیقه شما می‌تواند رنگی باشد یا به رنگ طبیعی ناخن‌هایتان باشد. کاور کردن ناخن‌ها باعث زیبایی و استحکام آنها می‌شود و همچنین باعث براقی و شفافیت و زیبایی ناخن‌ها می‌گردد.

پس از کاشت ناخن باید از آنها مراقبت کنید. پس از سه هفته تا  یکماه که ناخن‌ها رشد می‌کنند بایدآنها را ترمیم کنید.

اگر بعد از کاشت، ناخن‌های شما به رنگ سبز یا زرد تغییر رنگ پیدا کردند، نشانه عفونت‌های قارچی است و دیگر نباید کاشت ناخن را ادامه دهید. البته با آموزش کاشت ناخن در کرج به صورت حرفه‌ای این موارد آموزش داده خواهد شد.

نکته‌ای که بسیار قابل توجه است، این خواهد بود که مراکزی که به اصول بهداشتی پایبند هستند و از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کنند. این موضوع در هنگام یاد دادن به هنرجوها و آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه کاشت ناخن لیدا رهام در کرج رعایت خواهد شد. و در کلاس تئوری تمام نکات کلیدی در رابطه با بیماری های ناخن به هنر جو آموزش داده می‌شود.

بهترین دوره آموزش کاشت ناخن در کرج در کدام آموزشگاه کاشت ناخن برگزار می‌شود؟

اگر به دنبال آموختن این هنر به صورت تخصصی هستید، آموزشگاه کاشت ناخن لیدا رهام دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و دارای مربیان کارآزموده و باتجربه بین المللی آماده آموزش به شما هنرجویان با استعداد و علاقمند در این رشته زیبایی است و بعد از اتمام دوره سه ماه پشتیبانی دارد.

برای افرادی که دوره دیدن ولی مهارت برای انجام کاشت ناخن درست و اصولی ندارند دوره ویژه جهت رفع اشکال و تخصصی شدن در آموزشگاه کاشت ناخن لیدا رهام برگزار می‌شود 

برای مشاوره و شرکت در دوره های آموزشی کاشت ناخن در بهترین آموزشگاه کاشت ناخن لیدا رهام  در کرج با شماره ۰۹۱۲۸۶۹۶۸۰۰ لیدا رهامی تماس بگیرید.

سوالات متداول : 

آیا برای گرفتن مدرک فنی و حرفه ای کاشت ناخن باید امتحان بدیم؟

بله دریافت دیپلم فنی و حرفه ای رشته ناخن آزمون کتبی و عملی از طرف سازمان برگزار می‌شود و در صورت قبولی مدرک رسمی فنی و حرفه ای دریافت میکنید.

برای آزمون کتبی فنی و حرفه ای جزوه یا کتاب خاصی باید مطالعه کنیم؟

 نسبت به ثبت نام در دوره ی آموزشی به هنرجو کتاب مخصوص دوره معرفی می‌شود 

آیا با مدرک فنی و حرفه ای کاشت ناخن می‌توان سالن یا مرکز کاشت ناخن تاسیس کرد؟

خیر برای تاسیس مرکز ناخن باید علاوه بر مدرک کاشت ناخن باید مدرک آرایش و پیرایش بگیرید

دوره آموزشی کاشت ناخن بصورت خصوصی یا گروهی بر گزار می‌شود؟

در آموزشگاه کاشت ناخن لیدا رهام در کرج تمام دوره های آموزشی کاشت ناخن با تعرفه سازمان فنی و حرفه ای و بصورت خصوصی برگزار می‌شود.

هزینه شرکت در دور آموزش کاشت ناخن اکرلیک در بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در کرج چقدر است؟

این دوره طبق تعرفه اعلام شده از سازمان فنی و حرفه ای به قیمت ۷ میلیون و‌۹۰۰هزار تومان است.

آیا هنرجو برای شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن باید وسایل تهیه کند؟

بله به هنرجو موقع ثبت نام در آموزشگاه کاشت ناخن کرج لیست لوازم داده می‌شود که تهیه کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *