مرکز فر دائم موی زنانه لیدا رهام در کرج

آموزش تخصصی فر کردن دائم مو در آرایشگاه به هنرجویان علاقمند به لاین زیبایی فر دائم موی زنانه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای در کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت. آموزش فر کردن دائم مو با معرفی بهترین مواد فر دائم مو و آموزش تخصصی انواع فر دائم مو. قیمت مناسب آموزش فر کردن دائم موی زنانه در همه مدل های سوپر کویل، ویوی، فر ساحلی، فر اسپیرال، فر موی روسی، فر کردن دائم موهای کوتاه، فر سیم تلفنی و فر اس بزرگ.

این روزها موهای فر در شکل ها و اندازه های مختلف داره ترند میشه. کافیه به مجری های تلویزیون و هنرپیشه های فیلم و سریال ها با دقت توجه کنید.

بهترین آموزشگاه فر دائم مو در کرج با آموزش نکات اصلی در رابطه با این حرفه تخصصی فر مو شما را آماده خدمت رسانی به مشتریان فر دوست میکند و میتوانید از این تخصص پول خوب بدست آورید.

خیلی از مشتری ها سوال میپرسند که فر دائم مو چگونه است و همینطور سوال پر تکرار فر کردن دائم مو در نی نی سایت.

برای اطلاع از نحوه آموزش فر دائم مو در آموزشگاه تخصصی فر دائمی مو با شماره ۰۹۱۲۸۶۹۶۸۰۰ تماس بگیرید و مشاوره شوید.


انجام فر دائم مو در کرج در مدرسه زیبایی لیدا رهام

فر مو دائم یکی از گزینه های عالی برای داشتن موهای حالت دار و مواج است. با تکنیک فر کردن دائم مو در مرکز تخصصی مو در کرج. می توان موها را به مدت ۶ ماه فر نگه داشت. با رشد ریشه مو و بلند شدن آن موهای طبیعی فردخودش رو نشون میده ضمن اینکه اور فر مو بعد از ۶ ماه تقریبا کم میشه و از بین میره.

برای داشتن فرهای زیبا و فر دائم مو در کرج به مرکز تخصصی فر کردن مو لیدا رهام در کرج مراجعه کنید. در کیلنیک تخصصی فر دائم مو از بهترین مارک های مواد فر تخصصی برای انجام خدمات فر کردن دائم موی زنانه استفاده می‌شود. بهترین مواد فر دائم مو را در آموزشگاه فر کردن دائم مو لیدا رهام در کرج برای مشتری های طرفدار فر کردن دائم مو در نی نی سایت انجام میدهیم. قیمت مواد فر دائم مو در نی نی سایت متفاوت است و بستگی به برند مواد فر دائم مو در کرج دارد.

فر کردن موها بصورت موقت یا دایم؟

فر موقت یعنی شما موهاتون رو به وسیله دستگاهی مثل بابلیس فر کنید و حالت بدید. وقتی حموم برید و موهاتون رو بشویید مو به حالت اصلی و اولیه خودش برمیگرده ولی فر دایم داستانش فرق میکنه. شما وقتی میخوای برای مدت طولانی موهات فر باشه یا حالت زیبایی داشته باشه باید حتما بدنبال مرکز تخصصی فر مو باشی که بتونه فرکردن موهاتو و درست و اصولی و با مواد درجه یک و اورجینال براتانجام بده که موهات سالم بمونن و زیبا بشن.

مرکز تخصصی مو لیدا رهام در کرج با بهترین مواد و تکنیک موهای شما رو در سلامت کامل فر میکنه و بهتون تحویل میده.

باید دقت کنید که مواد فر کردن دایم مو  تماماً شیمیایی بوده و میتوانند به موها آسیب برسانند. پس اگر موهایتان ضعیف و شکننده است، به دنبال راهکارهای موقت فر کردن مو باشید و از انجام اینکار (فردائم مو) بپرهیزید. اما اگر موهایتان سالم و شاداب است، به راحتی می توانید از روش فر دائم‌مو استفاده کنید.

به دلیل شیمیایی بودن مواد فر دائم‌مو، توصیه می شود انجام این کار را به آرایشگران ماهر مجموعه لیدارهام در کرج بسپارید.

آموزش کراتین و احیا مو را هم مطالعه کنید می تواند مفید باشد.

بهترین مواد برای فر دائم در مرکز تخصصی فر مو لیدا رهام در کرج

مواد فر دائم مو را باید با توجه به نوع و جنس مو استفاده کنید. در واقع شناخت نوع مو قبل از انجام فر دائم بسیار حائز اهمیت است. آرایشگر ماهر در درجه اول به این اصل مهم میپردازد. در غیر اینصورت ممکن است بر اثر انتخاب و مصرف مواد اشتباه، به موها آسیب جدی وارد شود.

چنانچه موهای مشتری شما از انعطاف و سلامت کافی برخوردار است و همچنین تارهای آن ها ضخیم هستند، می توانید از مواد حاوی آلکالین برای فر کردن دائم مو های مشتری استفاده کنید. برای موهای معمولی، موهای رنگ و مش شده یا موهای شکننده و ضعیف نیز می توان از مواد با میزان اسیدیته کمتر استفاده کرد.

برای اطلاع از نحوه آموزش فر دائم مو در آموزشگاه تخصصی فر دائمی مو با شماره ۰۹۱۲۸۶۹۶۸۰۰ تماس بگیرید و مشاوره شوید.

انواع فر مو دائم

انواع فر دائم مو با استفاده از انواع بیگودی در سایزهای مختلف انجام می شود. یعنی انواع بیگودی فر دائم در سایزهای مختلف و جنس های متفاوت در بازار موجود هستند و شما با توجه به اینکه، فر ریز یا درشت مد نظرتان است، می توانید آن ها را خریداری و استفاده کنید. البته نوع پیچیدن مو به بیگودی ها هم مهم است.

در مرکز تخصصی فر دائم مو لیدا رهام در کرج انواع بیگودی فومی، بیگودی های روسی، بیگودی های پیچی و مارپیچی و پنس دار استفاده می‌شود. بهمین دلیل بیشترین تنوع ارائه فر دائم موی زنانه در مرکز تخصصی فر دائم مو لیدا رهام در کرج ارائه می‌شود .

آموزش فر دائم مو در آموزشگاه تخصصی فر مو در کرج

آموزش فر دائم مو با مواد به این صورت است که ابتدا موها را شسته کاملا تمیز شوند و سپس شانه بزنید تا هیچ گونه گره‌ای در آن وجود نداشته باشد.

بعد متناسب با جنس مو مواد مناسب فر دایم مو را انتخاب کنید و همینطور متناسب با قد و سایر مو بیگودی سایر مناسب را انتخاب کنید. در مرحله اول  فر کردن دائم مو به این صورت است که ابتدا مواد را روی ناحیه کوچکی از پوست قرار می دهید تا از حساسیت نداشتن به  آن مطمئن شوید. بهتر است این کار را چند ساعت قبل از انجام فر مو انجام دهید. بگذارید چند دقیقه مواد روی پوست مشتری شما بماند و سپس آبکشی کنید. اگر پوست دچار واکنش های آلرژیک مثل تاول، قرمزی، خارش و … نشد، می توانید آن را روی موها به کار ببرید.

قبل از استفاده مواد، دور گردن و روی گوش مشتری را با ژل یا پماد مخصوص بپوشانید. روی مشتری از پیش بند یکبار مصرف استفاده کنید تا لباسش آغشته به مواد فر نشود. حتما از دستکش یک بار مصرف استفاده کنید تا پوست دست تان با مواد شیمیایی در تماس نباشد. همچنین موها را دسته بندی و از گیره پلاستیکی برای نگهداری آن استفاده کنید. سپس بیگودی یا میله ها را روی موها قراردهید و مو را به آنها بطور صحیح بپیچید.

مواد فر دائم مو را باید با فاصله از پوست سر به موها آغشته کنید. حواس تان باشد تا مواد با پوست سر هیچ گونه تماسی نداشته  باشد. این به سلیقه مشتری شما بستگی دارد که می خواهد فر از کدام قسمت موی سرش شروع  شود. به طور مثال اگر می خواهد فر مو از قسمت وسط سرآغاز شود، باید مواد را از قسمت میانی موها تا پایین موی مشتری قرار دهید.

به دقت مواد را روی ساقه مو ماساژ دهید. به اندازه کافی صبر کنید تا مواد اثرگذاری خود را داشته باشد. میزان مکث مواد بستگی به جنس موی مشتری دارد. هر چه مو ضخامت بیشتری داشته باشد مدت مکث مواد بیشتر است.

پس از گذشت مدت زمان لازم، موها را همان طور که بیگودی روی آن قرار دارد با آب ولرم داخل سرشار کاملا آبکشی میکنید، تا جایی که همه مواد از روی آن برداشته شود. در مرحله بعد باید از یک خنثی کننده یا فیکساتور مخصوص و مناسب استفاده کنید. خنثی کننده منجر به فرم دهی و تقویت هر چه بیشتر موها می شود. بعد از مکث لازم دوباره موها را کاملا آبکشی کنید. و حالا میتوانید به آرامی بیگودی ها را از روی سر بردارید و مقدار مناسبی خنثی کننده یا فیکساتور به ساقه های مو بزنید. اینکار را در سرش انجام دهید و چند دقیقه صبر کرده و دوباره موها را آبکشی کنید. سپس به مشتری بگویید سر را پایین نگه دارد و به آرامی با حوله موها را خشک کند و آب مو را بگیرد. در این مرحله از سرم مو استفاده کرده و نباید تا ۴۸ساعت موها شسته شوند و همینطور تا ۲۴ ساعت نباید موهایش را شانه بزند. حتما باید از شانه های دانه درشت استفاده کند. برای حالت دادن موها از روغن آرگان استفاده کنید. حتی الامکان از تافت استفاده نکنی.د در حمام از آب بسیار داغ برای شستن موها استفاده نشود و موها در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرند. از نرم کننده به مقدار زیاد استفاده نکنید و به هیچ عنوان بعد از فر کردن دائم مو نباید موها را رنگ یا هایلایت یا دکلره کرد.

آب استخر و آب دریا به موهای فر شده آسیب میزند و موها را بسیار خشک و شکننده میکند.

از سشوار کردن موها با باد گرم و استفاده از بابلیس داغ بعد ازانجام فر دائم مو بپرهیزید.

آموزش رنگ مو و مش را ببینید شاید علاقمند به این آموزش باشید.

فر دائم مو چه عوارضی دارد؟

همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، مواد فر دائم مو کاملا شیمیایی بوده و همانند سایر محصولات شیمیایی مثل رنگ یا دکلره می تواند باعث دهیدراته شدن و خشکی موها شود. پس قبل از فر کردن دائم مو این موضوع را به خاطر داشته باشید که موهایتان ممکن است خشک و شکننده شود. به همین دلیل نوشیدن آب کافی و استفاده از انواع آبرسان مو به افرادی که موهای خود را فر کرده اند، توصیه می شود.

موهایی که فر دائم شده اند، بیشتر از سایر موها در معرض بروز موخوره قرار دارند. به همین دلیل شما باید هر یک یا دو ماه نسبت به نوک گیری موها اقدام کنید. وز شدن و نازک شدن تارهای مو نیز ازدیگر معایب فر دائم مو محسوب می شوند. موها پس از فر دائم، به مرور زمان شادابی و طراوت خود را از دست داده و کدر نشان داده می شوند. بنابراین از سرم های آبرسان مو بسیار استفاده کنید.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند موهایشان را فر کنند؟

مواد فر نیز مانند سایر مواد شیمیایی است و بهتر است در زمان بارداری استفاده نشود ولی از آنجاییکه این مواد با پوست سر مشتری تماس ندارد با نظر و صلاحدید پزشک می‌تواند در این دوران انجام شود.

آیا مواد فر برای آقایان با بانوان متفاوت است؟

خیر مواد فر  برای خانم و آقا با هم فرقی ندارد.

آموزش فر دائم موی پسرانه شبیه فر دائم موی زنانه است و روش انجام این دو مدل فر دائم مو با هم شباهت دارد.

آیا فر کردن موی کوتاه اشتباه است؟

چون فر شدن مو اندازه مو را کوتاه میکند باید توجه داشته باشید که موهای خیلی کوتاه بعد از فر زیبا نمیشوند.

آیا می‌شود بعد از فر دایم موها را دکلره یا هایلایت کرد؟ خیر چون مواد فر دایم شیمیایی قوی است و خودش به اندازه کافی آب ساقه مو را خشک میکند و جایی برای استفاده از مواد شیمیایی دیگری برای مو نمیگذارد.

مواد فر موقت نیز موجود است؟

خیر فر موقت یعنی حالت دادن موها به کمک ابزاری مانند بابلیس یا اتو مو بدون استفاده از مواد شیمیایی.

ماندگاری فر دایم مو چقدر است؟

معمولا با مراقبت خوب و اصولی ۶ ماه ماندگاری دارد.

همچنین دوام و ماندگاری فر دائم مو بستگی به مارک مواد فر دایم مو و بیگودی های فر دائم مو که مورد استفاده قرار میگیرند دارد.

آیا آموزش فر دایم مو با مدرک است؟

بله در مدرسه مو لیدا رهام در کرج پس از پایان دوره آموزش هنرجو مدرک فنی و حرفه ای دریافت میکند.

آموزش فر دایم مو چند جلسه است؟

طول دوره آموزش گروهی با خصوصی متفاوت استهنرجویان دوره خصوصی در یک جلسه آموزش و یک جلسه رفع اشکال بصورت تخصصی فر دایم مو را در آموزشگاه فر دایم مو لیدا رهام در کرج آموزش میبینند.

برای اطلاع از نحوه آموزش فر دائم مو در آموزشگاه تخصصی فر دائمی مو با شماره ۰۹۱۲۸۶۹۶۸۰۰ تماس بگیرید و مشاوره شوید.

بهترین آرایشگاه برای فر دائم مو در کرج آرایشگاه زنانه لیدا رهام است که قیمت فر دائم مو در کرج بسیار مناسب هر بانوی ایرانی است و از بهترین مواد فر دائم مو برای فر کردن دائم موها استفاده می‌شود.

بهترین آموزشگاه فر کردن تخصصی دائم مو سعی دارد به هنرجویان آموزش دهد که چگونه با حفظ سلامت مو، موهای خود و مشتریان را فردائم مو در خانه و فر دائم مو در آرایشگاه انجام دهند. روش های فر دائم مو بسیار زیاد و نحوه فر دائم مو بسیار تخصصی است. لازم است هنرجو در آموزشگاه تخصصی فر دائم مو کرج زیر نظر مربی متخصص فر کردن دائم تخصصی مو آموزش ببیند تا با مراحل فر کردن دائم موی زنانه کاملا آشنا شوند.

اگر دوست دارید موهایتان را فر دائم کنید می‌توانید برای مشاوره با ماتماس بگیرید.

قیمت فر دائم مو در نی نی سایت بسیار متفاوت اعلام شده برای مشاوره قیمت فر دائم موی زنانه با شماره ۰۹۱۲۸۶۹۶۸۰۰ تماس بگیرید.

انجام خدمات تخصصی فر مو دائم در مرکز تخصصی مو لیدا رهام در کرج. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *