آموزش فر دائم مو در کرج به چه صورته؟

اینروزها موهای فر در شکل ها و اندازه های مختلف داره ترند میشه کافیه به مجری های تلویزیون و هنرپیشه های فیلم و سریال ها با دقت توجه کنید.

بهترین آموزشگاه فر دائم مو در کرج با آموزش نکات اصلی در رابطه با این حرفه تخصصی فر مو شما را آماده خدمت رسانی به مشتریان فر دوست میکند و میتوانید از این تخصص پول خوب بدست آورید.


انجام فر دائم مو در کرج در مدرسه زیبایی لیدا رهام

فر مو دائم یکی از گزینه های عالی برای داشتن موهای حالت دار ومواج است. با تکنیک فر کردن دائم مو در مرکز تخصصی مو در کرج. می توان موها را به مدت ۶ ماهفر نگه داشت. با رشد ریشه مو و بلند شدن آن موهای طبیعی فردخودش رو نشون میده ضمن اینکه اور فر مو بعد از ۶ماه تقریبا کممیشه و از بین میره.

فر کردن موها بصورت موقت یا دایم؟

فر موقت یعنی شما موهاتون رو به وسیله دستگاهی مثل بابلیس فرکنید و حالت بدید وقتی حموم برید و موهاتون رو بشویید مو به حالتاصلی و اولیه خودش برمیگرده ولی فر دایم داستانش فرق میکنه شماوقتی میخوای برای مدت طولانی موهات فر باشه یا حالت زیباییداشته باشه باید حتما بدنبال مرکز تخصصی فر مو باشی که بتونه فرکردن موهاتو و درست و اصولی و با مواد درجه یک و اورجینال براتانجام بده که موهات سالم بمونن و زیبا بشن

مرکز تخصصی مو لیدا رهام در کرج با بهترین مواد و تکنیک موهای شما رو در سلامت کامل فر میکنه و بهتون تحویل میده.

باید دقت کنید که مواد فر کردن دایم مو  تماماً شیمیایی بوده و میتوانند به موها آسیب برسانند. پس اگر موهایتان ضعیف و شکنندهاست، به دنبال راهکارهای موقت فر کردن مو باشید و از انجام اینکار(فردائم مو) بپرهیزید. اما اگر موهایتان سالم و شاداب است، بهراحتی می توانید از روش فر دائم‌مو استفاده کنید.

به دلیل شیمیایی بودن مواد فر دائم‌مو، توصیه می شود انجام این کاررا به آرایشگران ماهرمجموعه لیدارهام در کرج بسپارید.

آموزش کراتین و احیا مو را هم مطالعه کنید می تواند مفید باشد.

بهترین مواد برای فر دائم در مرکز تخصصی فر مو لیدا رهام در کرج

مواد فر دائم مو را باید با توجه به نوع و جنس مو استفاده کنید. درواقع شناخت نوع مو قبل از انجام فر دائم بسیار حائز اهمیت است وآرایشگر ماهر در درجه اول به این اصل مهم میپردازد.در غیر اینصورت ممکن است بر اثر انتخاب و مصرف مواد اشتباه، به موهاآسیب جدی وارد شود.

چنانچه موهای مشتری شما از انعطاف و سلامت کافی برخورداراست و همچنین تارهای آن ها ضخیم هستند، می توانید از موادحاوی آلکالین برای فر کردن دائم مو های مشتری استفاده کنید. برایموهای معمولی، موهای رنگ و مش شده یا موهای شکننده و ضعیفنیز می توان از مواد با میزان اسیدیته کمتر استفاده کرد.

انواع فر مو دائم

انواع فر دائم مو با استفاده از انواع بیگودی در سایزهای مختلفانجام می شود. یعنی انواع بیگودی فر دائم در سایزهای مختلف وجنس های متفاوت در بازار موجود هستند و شما با توجه به اینکه، فرریز یا درشت مد نظرتان است، می توانید آن ها را خریداری واستفاده کنید. البته نوع پیچیدن مو به بیگودی ها هم مهم است.

آموزش فر دائم مو در آموزشگاه تخصصی فر مو در کرج

آموزش فر دائم مو با مواد به این صورت است که ابتدا موها را شستهکاملا تمیز شوند و سپس شانه بزنید تا هیچ گونه گره‌ای در آن وجودنداشته باشد.

بعد متناسب با جنس مو مواد مناسب فر دایم مو را انتخاب کنید وهمینطور متناسب با قد و سایر مو بیگودی سایر مناسب را انتخابکنید. در مرحله اول  فر کردن دائم مو به این صورت است که ابتدا موادرا روی ناحیه کوچکی از پوست قرار می دهید تا از حساسیت نداشتنبه  آن مطمئن شوید. بهتر است این کار را چند ساعت قبل از انجام فرمو انجام دهید. بگذارید چند دقیقه مواد روی پوست مشتری شمابماند و سپس آبکشی کنید. اگر پوست دچار واکنش های آلرژیک مثلتاول، قرمزی، خارش و … نشد، می توانید آن را روی موها به کارببرید.

قبل از استفاده مواد، دور گردن و روی گوش مشتری را با ژل یا پمادمخصوص بپوشانید. روی مشتری از پیش بند یکبار مصرف استفاده کنید تا لباسش آغشته به مواد فر نشود. حتما از دستکش یک بارمصرف استفاده کنید تا پوست دست تان با مواد شیمیایی در تماس نباشد. همچنین موها را دسته بندی و از گیره پلاستیکی براینگهداری آن استفاده کنید. سپس بیگودی یا میله ها را روی موها قراردهید و مو را به آنها بطور صحیح بپیچید.

مواد فر دائم مو را باید با فاصله از پوست سر به موها آغشته کنید. حواس تان باشد تا مواد با پوست سر هیچ گونه تماسی نداشته  باشد. این به سلیقه مشتری شما بستگی دارد که می خواهد فر از کدامقسمت موی سرش شروع  شود. به طور مثال اگر می خواهد فر مو ازقسمت وسط سرآغاز شود، باید مواد را از قسمت میانی موها تا پایینموی مشتری قرار دهید.

به دقت مواد را روی ساقه مو ماساژ دهید. به اندازه کافی صبر کنیدتا مواد اثرگذاری خود را داشته باشد. میزان مکث مواد بستگی بهجنس موی مشتری دارد هر چه مو ضخامت بیشتری داشته باشدمدت مکث مواد بیشتر است.

پس از گذشت مدت زمان لازم، موها را همان طور که بیگودی روی آنقرار دارد با آب ولرم داخل سرشار کاملا آبکشی میکنید، تا جایی کههمه مواد از روی آن برداشته شود. در مرحله بعد باید از یک خنثیکننده یا فیکساتور مخصوص و مناسب استفاده کنید. خنثی کنندهمنجر به فرم دهی و تقویت هر چه بیشتر موها می شود. بعد از مکثلازم دوباره موها را کاملا آبکشی کنید. وحالا میتوانید به آرامیبیگودی ها را از روی سر بردارید و مقدار مناسبی خنثی کننده یافیکساتور به ساقه های مو بزنید اینکار را در سرشار انجام دهید وچند دقیقه صبر کرده و دوباره موها را آبکشی کنید.سپس به مشتریبگویید سر را پایین نگه دارد و به آرامی با حوله موها را خشک کندوآب مو را بگیرد در این مرحله از سرم مو استفاده کرده و نباید تا ۴۸ساعت موها شسته شوند و همینطور تا ۲۴ ساعت نباید موهایش راشانه بزند حتما باید از شانه های دانه درشت استفاده کند.برای حالتدادن موها از روغن آرگان استفاده کنید حدالامکان از تافت استفادهنکنید در حمام از آب بسیار داغ برای شستن موها استفاده نشود وموها در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرند از نرم کننده بمقدارزیاد استفاده نکنید و بهیچ عنوان بعد از فر کردن دائم مو نباید موها رارنگ یا هایلایت یا دکلره کرد.

آب استخر و آب دریا به موهای فر شده آسیب میزند و موها را بسیارخشک و شکننده میکند.

از سشوار کردن موها با باد گرم و استفاده از بابلیس داغ بعد ازانجام فر دائم مو بپرهیزید.

آموزش رنگ مو و مش را ببینید شاید علاقمند به این آموزش باشید.

فر دائم مو چه عوارضی دارد

همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، مواد فر دائم مو کاملاشیمیایی بوده و همانند سایر محصولات شیمیایی مثل رنگ یا دکلرهمی تواند باعث دهیدراته شدن و خشکی موها شود. پس قبل از فرکردن دائم مو این موضوع را به خاطر داشته باشید که موهایتان ممکن است خشک و شکننده شود. به همین دلیل نوشیدن آب کافی و استفاده از انواع آبرسان مو به افرادی که موهای خود را فر کرده اند، توصیه می شود.

موهایی که فر دائم شده اند، بیشتر از سایر موها در معرض بروز موخوره قرار دارند. به همین دلیل شما باید هر یک یا دو ماه نسبت به نوک گیری موها اقدام کنید. وز شدن و نازک شدن تارهای مو نیز ازدیگر معایب فر دائم مو محسوب می شوند. موها پس از فر دائم، به مرور زمان شادابی و طراوت خود را از دست داده و کدر نشان داده می شوند. بنابراین از سرم های آبرسان مو بسیار استفاده کنید.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند موهایشان را فر کنند؟

مواد فر نیز مانند سایر مواد شیمیایی است و بهتر است در زمانبارداری استفاده نشود ولی از آنجاییکه این مواد با پوست سر مشتریتماس ندارد با نظر و صلاحدید پزشک می‌تواند در این دوران انجامشود.

آیا مواد فر برای آقایان با بانوان متفاوت است؟

خیر مواد فر  برای خانم و آقا با هم فرقی ندارد

آیا فر کردن موی کوتاه اشتباه است؟

چون فر شدن مو اندازه مو را کوتاه میکند باید توجه داشته باشید که موهای خیلی کوتاه بعد از فر زیبا نمیشوند.

آیا می‌شود بعد از فر دایم موها را دکلره یا هایلایت کرد؟ خیر چون مواد فر دایم شیمیایی قوی است و خودش به اندازه کافی آب ساقه مو را خشک میکند و جایی برای استفاده از مواد شیمیایی دیگری برای مو نمیگذارد.

مواد فر موقت نیز موجود است؟

خیر فر موقت یعنی حالت دادن موها به کمک ابزاری مانند بابلیس یااتو مو بدون استفاده از مواد شیمیایی.

ماندگاری فر دایم مو چقدر است؟

معمولا با مراقبت خوب و اصولی ۶ ماه ماندگاری دارد.

آیا آموزش فر دایم مو با مدرک است؟

بله در مدرسه مو لیدا رهام در کرج پس از پایان دوره آموزش هنرجو مدرک فنی و حرفه ای دریافت میکند.

آموزش فر دایم مو چند جلسه است؟

طول دوره آموزش گروهی با خصوصی متفاوت استهنرجویان دوره خصوصی در یک جلسه آموزش و یک جلسه رفع اشکال بصورت تخصصی فر دایم مو را در آموزشگاه فر دایم مو لیدا رهام در کرج آموزش میبینند.

 

انجام خدمات تخصصی فر مو دائم در مرکز تخصصی مو لیدا رهام در کرج. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *