صافی و احیا مو در کرج 

در فرآیند صافی و احیا مو، با استفاده از یک سری مواد شیمیایی که وارد کوتیکول مو میشود ساختار، شیمیایی مو تغییر پیدا می کند. ساختمان مو در اکثر نژاد ها که زیگزاکی شکل است در طی پروسه صافی و احیا شکسته شده و به حالت موازی و خط صاف تبدیل می شود. این مدل از صافی مو برای اولین بار در امریکا به ثبت رسیده است، و برای افرادی که از موهای فر و زبر خود رنج می برند یک انتخاب مناسب است.بعدها مواد صافی و احیا در کشور برزیل تولید شد زیرا برزیلی ها موهای فر ریز دارند و اغلب آنها دوست داشتند موهای لخت و ابریشمی داشته باشند.

آموزش صافی دایمی مو

صافی و احیا مو

در مرکز صافی و احیا مو لیدا رهام در کرج موادهای مختلف صافی مو، احیا مو و صافی و احیا مو بطور همزمان بسته به سلیقه مشتری روی موها انجام میشود.

یکی از مزایای کراتین مو کرج که می توان به آن اشاره نمود این است که، در هوای مرطوب وز نمی شود و پف نمی کند. همچنین این روش کمک می کند که در شرایط نامناسب یا آب وهوای شرجی، زیبایی مو حفظ شود. اما مسئله ای که باید به آن دقت نمود، ترمیم ریشه های مو است. پس از رشد مو نیاز است که صافی و احیا مو برای ریشه ها مجدد انجام شود، که البته این کار در نوع خود یک ترمیم محسوب می شود. نرمز کراتین مو لیدا رهام در کرج با کمک جدیدترین روش ها و موادی که در ادامه آمده است، خواسته شما را در خصوص داشتن موهایی صاف و زیبا محقق می سازد.

اگر به آموزش کراتین مو علاقمند هستید می توانید مطلب آموزش کراتین مو را ازینجا ببینید.

ماندگاری صافی و احیا مو چقدر است؟

مدت ماندگاری صافی و احیا مو به میزان بسیار زیادی، بستگی به مراقبت های فردی دارد. یکسری از روش ها جهت حفظ ماندگاری و سلامت موهای صاف شده، توسط کراتین کار متخصص به فرد آموزش داده می شود، که با رعایت این نکات می تواند زیبایی موهای خود را حفظ نماید. زمانی که ریشه مو رشد می کند، آن قسمت از مو نیاز به صافی و احیا مجدد دارد. افرادی که موهایشان در اثر استفاده بیش از حد از اتو، سشوار و دکلره آسیب دیده است، با استفاده از روش و مواد صافی و احیا مو می توانند موهای خود را ترمیم نمایند.

آنزیم تراپی مو چیست؟

جديدترين روش در زمينه تراپی مو، آنزیم تراپي مي باشد. پروتئين های استفاده شده در اين روش از پروتئين خالص فرموله گرديده و كاملا ارگانيك است. به صورتي كه موهاي كودك 8 ساله و حتي فر سيم تلفني را، مي توان با اين روش صاف كرد. مواد به كار رفته در آنزيم تراپي، بدون گاز و بو، فرمالدئيد و پارابن مي باشد و صافي و احيا در آن، صد در صد است. آنزيم تراپي، یک روش صافی و احیای مو منحصر به فرد است که با استفاده از آنزیم ها و اسید تانیک، نه فرمالدئید،  موهای شما را صاف می کند. آنزیم تراپی یک واکنش شیمیایی ایجاد می کند و اسید تانیک را در سطح مولکولی بازسازی می کند. در نتیجه ما موهايي براق خواهيم داشت، بدون اينكه خارش و ناراحتي را تجربه كنيم.

 این روش، موها را به صورت یکنواخت و طبیعی صاف می کند و مو دارای ظاهر طبیعی، بسیار قابل انعطاف، با روشنایی، صافی و مقاومت بیشتر است. آنزیم تراپی مو، نقش تمیز نمودن، بهبود دادن و تغییر جنس مو را به عهده دارد. در این روش موهای شما از هر ماده ای که باعث شود، حالت طبیعی اش را از دست بدهد پاک می شود. همچنین استفاده از بعضی مواد شیمیایی، باعث می شود که مو حالت خشک و شکننده ای به خود بگیرد. حال وظیفه آنزیم تراپی مو این است که مو را به حالت نرمال و طبیعی باز گرداند.

در مجموعه زیبایی لیدا رهام در کرج بهترین مواد آنزیم تراپی مو را روی موهای مشتری استفاده میکنیم و نتیجه بسیار خوبی به موهای شما میدهیم.

ماندگاری آنزیم تراپی چقدر است؟

آنزیم تراپی مو هم یک روش صافی و احیا است. با این تفاوت که مواد استفاده شده در این تکنیک ریز مولکول بوده و عمق بیشتری از مو را درمان می‌کنند. و به دلیل نفوذ پذیری بالا در داخل کوتیکول دوام بیشتری روی مو دارند. ولی توجه کنید که تمام روش های تراپی صافی و احیا مو نیاز به مراقبت مشتری از موها دارد که دوام و ماندگاری کار صافی و احیا مو  بیشتر شود.

پروتیین تراپی مو چیست؟

پروتیینه کردن موها نیز یک روش صافی و احیا مو است که توسط پروتیین های فرموله شده در انواع مختلف روی موها انجام میشوند.

پروتیین تراپی بعنوان تراپی گرم صافی و احیا به موها می‌دهد ولی پروتیین تراپی بعنوان تراپی سرد فقط احیا موها را انجام می‌دهد.

ماندگاری پروتیین تراپی چقدر است؟

دوام و ماندگاری پروتیین تراپی مو بستگی به تکنیک انجام این نوع تراپی و همینطور نوع پروتیین مصرفی دارد. در پروتیین تراپی سرد ماندگاری ۱۵ روز است و دوباره باید تکرار شود. ولی در پروتیین تراپی مو بصورت گرم بین ۴۵ روز تا ۹۰ روز بسته به مراقبت از موها دوام و ماندگاری دارد.

مراقبت های بعد از انجام صافی و احیا مو 

۱-بعد از انجام تراپی صافی و احیا موها تا ۷۲ ساعت نباید شسته شوند.

۲-استفاده از شامپو و ماسک موی داخل حمام فری سولفات الزامی است.

۳-تا یکماه بعد از انجام صافی و احیا نباید موها رنگ شوند و حتما از رنگ‌های فاقد آمونیاک استفاده شود.

۴-موها نباید دکلره شوند.

۵-استخر،حمام آفتاب و سولاریوم ممنوع است.

۶- شنا در آب دریا ممنوع است.

۷-استفاده از سرم آرگان ضروری است.

مرکز صافی و احیا مو لیدا رهام در کرج بهترین متد و مواد را متناسب با شرایط موی شما انتخاب کرده و مصرف میکند. و سلامت موهای شما را تضمین میکند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *