آموزش بافت مو در کرج

آموزش بافت مو در کرج با مدرك رسمي فني و حرفه اي

 در مدرسه مو ليدا رهامي آموزش تخصصي بافت مو توسط استاد برجسته اين رشته زيبايي تحت عنوان آرايشگر موي زنانه به هنرجويان علاقه مند در اين زمينه آموزش داده ميشود و هنرجو در اتمام دوره ميتواند مدرك رسمي سازمان فني و حرفه اي را دريافت كرده و براحتي وارد بازار كار شود،

بافت مو یکی از انواع روش های آراستن موهاست که به دلیل تنوع زیاد همیشه مورد توجه خانم هاو دختران جوان است. بافت مو، در همه زمان ها پر طرفدار بوده و روز به روز به تنوع مدل های آن اضافه می شود. از بافت های شکیل تر و حرفه ای تر در مهمانی ها و مراسم استفاده می شود و بافت های ساده برای استفاده روزانه مناسب هستند. بافت مو قابلیت ترکیب با انواع شینیون مو ها را دارد و اگر در قسمت های مختلف شینیون استفاده شود، جذابیت فوق العاده ای به موها می دهد.

دوره آموزش بافت مو شامل دو بخش مبتدی و پیشرفته است که هر بخش دارای سرفصل های آموزشی میباشد.

دوره آموزش مبتدی بافت مو شامل سرفصل های ذیل است:

  • آلودگی زدایی محیطی، حفاظت و بهداشت فردی
  • مشاوره و پذیرش مشتری
  • آماده سازی و براشینگ مو قبل از بافت
  • بافت های پایه
  • بافت فانتزی
  • بافت ترکیبی
  • بافت با موی اضافه
  • بافت حصیری، تیغ ماهی، بافت تاج و …
  • بافت آفریقایی، فرانسوی، هلندی و …
  • استفاده از تزئینات در بافت مو (مانند مهره های نگین، سنگ و …)

 دوره آموزشی پیشرفته بافت مو شامل آموزش ۶۰ مدل بافت با سرفصل های ذیل است:

  • بافت ترکیبی
  • بافت با موی اضافه
  • بافت حصیری، تیغ ماهی، بافت تاج و …
  • بافت آفریقایی، فرانسوی، هلندی و …
  • استفاده از تزئینات در بافت مو (مانند مهره های نگین، سنگ و …)
  • دوره ویژه پکیج اقتصادی شامل سرفصل های صفر تا صد شامل مجموع دوره مبتدی و پیشرفته بعلاوه آموزش انواع روش های اکستنشن مو نیز هست.

دوره آموزش شینیون مو مدرسه مو لیدا رهامی را مطالعه کنید می تواند برای شما مفید باشد. ( کلیک کنید )

 ابزارهای مورد نیاز آموزش بافت مو با جدیدترین تکنیک ها

تمام ابزار مورد نیاز دوره آموزشی بافت مو، توسط آموزشگاه آرایشگری لیدا رهام به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل: ماکت مخصوص آموزش، کله مانکن،انواع فیکساتور، انواع سنجاق های ریز و درشت، انواع شانه و برس های مخصوص و انواع نخهای مخصوص بافت دردلاک، می شود.

قیمت و هزینه آموزش بافت مو در کرج 

 دوره آموزش مبتدی و پیشرفته بافت مو به دو صورت گروهی و خصوصی برگزار میشود و متناسب با هر نوع بودجه هنرجویان میتوانند در این دوره ها شرکت کنند.

می توانید قیمت و شرایط شرکت در دوره را از این لینک ببینید. قیمت و هزینه آموزش بافت مو در کرج  ( کلیک کنید )

سوالات متداول

 هنر جو پس از اتمام دوره آموزشی بافت مو چه توانایی هایی دارد؟

 هنر جو بعد از پایان دوره بافت مو به انجام براشینگ قبل از بافت و باز کردن گره های مو مسلط خواهد شد. با اصول صحیح بافت مو آشنا خواهد شد و توانایی کار با مهره های نگین، سنگ و روبان را در حین بافت مو کسب خواهد کرد.

علاوه بر آن به انواع بافت مو از جمله بافت های پایه، ترکیبی، فانتزی، بافت مو کف سر و جلوی سر، بافت با موی اضافه، بافت مو با کاموا،بافت دردلاک (Dreadlock) و دردراپ، بافت مکزیکی، بافت فرانسوی، بافت هلندی، بافت آفریقایی و اسپانیایی،اینفینیتی، بافت تل، بافت آبشاری، پروانه ای، بافت تیغ ماهی و حصیری، قلبی، بافت چهل گیس، بافت شینیون، موازی، نردبانی، تاجی، بافت گل کف سری، پاپیونی، بافت کلاهی و تاج گل و بافت طنابی یا مارپیچ و … مسلط خواهد شد.همچنین می‌تواند انواع اکستنشن مو را بصورت حرفه ای و تخصصی انجام دهد.

 آیا بازار کار بافت مو خوب است؟

 بانوان و دختران زیادی از انجام بافت مو خصوصا برای سفر رفتن استقبال میکنند.با توجه به این که بافت مو یک مدل موی بسیار ساده است و علاوه بر سادگی می تواند ظاهری جذاب و زیبا داشته باشد برای استفاده روزمره و حاضر شدن در مهمانی ها انتخاب مناسبی است. هر روز استایل های جدید و زیباتر وارد بازار بافت مو می شود و این تنوع بی نظیر از مدل ها خانم ها را در هر سن و سالی علاقمند به این رشته می کند. از این رو بافتن موها که در عین سادگی بسیار شیک و زیباست در حال حاضر در سالن های زیبایی طرفداران زیادی دارد و در صورتی که با صنعت مد آرایشگری در زمینه بافت مو همراه باشید و همیشه خودتان را به روز کنید می توانید در این رشته آرایشگری بسیار موفق باشید.

چگونه میتوان در رشته بافت مو متخصص شد؟

 در دوره آموزشی بافت مو در آموزشگاه ارایشگری لیدا رهام ،هنرجو ابتدا براشینگ موها را یاد می گیرد  تا بتواند  گره های مو را باز و جدا کند، سپس با بافت های متناسب با انواع فرم صورت مانند فرم گرد، مثلثی، بیضی و .. آشنا می شود تا بتواند در آینده مشاوره خوبی در این زمینه به مشتریانتان بدهد. در طی دوره آموزشی نیز انواع بافت های پایه، ترکیبی، فانتزی، بافت با موی اضافه، بافت مو با مهره، نگین، روبان و … را آموزش می بیند تا در تمام روش های تسلط کافی پیدا کند.

 دلیل پرطرفدار بودن بافت مو چیست؟

 بافتن مو بین دختران جوان و خانم ها بسیار محبوب است و در همه سنین طرفدار دارد. دختران دانش آموز و خانم های دانشجو می توانند با بافت های جلوی سر، استایل مناسبی به موهایشان بدهند؛ بافتن مو برای مهمانی های دوستانه و مسافرت ها  نیز بهترین گزینه است. در دنیای مد، امروزه بافت مو به سفتی و سختی گذشته نیست و حتی مدل های آزاد و نامرتب بافت مو هم وارد این رشته شده که زیبایی خاص خودشان را دارند و در حالی که نامرتب یا به اصلاح شلخته هستند جلوه زیبایی را ایجاد می کنند.و در عین حال شیک و زیبا هستند.

پس از گذراندن دوره بافت مو چه مدرکی دریافت میکنیم؟

مدرک رسمی فنی و حرفه ای ارائه میشود.

آیا پس از گذراندن دوره اگر اشکال داشته باشیم برای جلسات رفع اشکال باید مجدداً هزینه پرداخت کنیم ؟

خیر هنرجو از طریق آموزشگاه لیدارهام به مدت ۳ ماه پشتیبانی میشود و می‌تواند در جلسات رفع اشکال شرکت کند.

آیا پس از گذراندن دوره بافت مو و اکستنشن مو میتوانیم وارد بازار کار شویم؟

بله سرفصل های آموزشی آموزشگاه لیدارهام کامل و جامع و‌ویژه ورود به بازار کار است و هنرجویانی که در این دوره آزمون می‌دهند و نمره بالا کسب می‌کنند از طریق آموزشگاه به سالن های زیبایی معرفی می‌شوند .

آیا با مدرک فنی و حرفه ای بافت مو و اکستنشن مو میتوان مرکز بافت مو یا مرکز اکستنشن مو تاسیس کرد؟

خیر باید هنرجو علاوه بر این مدارک، مدرک آرایش و پیرایش را نیز داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *