آموزش شنیون مو (آرایش موی زنانه) در کرج با مدرك رسمي فني و حرفه اي

 در مدرسه مو ليدا رهامي آموزش تخصصي شنيون مو توسط استاد برجسته اين رشته زيبايي تحت عنوان آرايشگر موي زنانه به هنرجويان علاقه مند در اين زمينه آموزش داده ميشود و هنرجو در اتمام دوره ميتواند مدرك رسمي سازمان فني و حرفه اي را دريافت كرده و براحتي وارد بازار كار شود.

شنيون در مدلهاي مختلف بصورت شنيون كاملا جمع،نيمه باز ،شنيون موي باز به هنرجو آموزش داده ميشود همچنين انواع براشينگ حرفه ايي و كرلي كردن مو نيز جز موارد آموزش است.

همچنین ببینید : رنگ مو در کرج

 سرفصل هاي آموزش در دوره شنيون مو ( آرايشگر موي زنانه ) شامل موارد ذيل است:

  • آلودگی زدایی محیطی، حفاظت و بهداشت فردی
  • مشاوره و پذیرش مشتری
  • آماده سازی مو قبل از آرایش مو
  • سشوار کشیدن مو و براشینگ مو قبل از شینیون
  • آشنایی با فرم های مختلف صورت
  • تکنیک های درست کردن پایه، سنجاق زدن و محکم کردن
  • روش صحیح استفاده از ابزارهای ساده مثل سنجاق، کش، گیره، تافت مو و …
  • نحوه صحیح کار با ویو و نصب موی اضافه
  • آموزش استفاده از تافت مو و تثبیت کننده
  • انواع شینیون بسته و نیمه باز
  • شینیون فرانسوی، شینیون رومی، شینیون هندی، شینیون کره ای و شینیون روسی و …
  • آموزش درست کردن گل روی سر

آموزش فر رترو

آموزش شنیون گردبادی

  • پیچیدن مو با اتوی مو، پوش دادن و شینیون موهای کم پشت و کوتاه
  • ساخت پروتز و استفاده از پروتز
  • آموزش استفاده از تافت مو و تثبیت کننده
  • آموزش انواع شینیون بافت از جمله شینیون بافت آفریقایی، شینیون بافت تیغ ماهی، شینیون بافت حصیری و …

ابزارهای مورد نیاز

هنر جو براي آموزش دوره آرايشگر موي زنانه(شنيون مو) با جديدترين تكنيك نياز به ابزارهايي دارد كه اين ابزار ها بصورت پك از طرف آموزشگاه آرايشگري ليدا رهامي در اختيار هنرجو قرار ميگيرد و هزينه پك بعهده هنرجو ميباشد.

پك ابزار شامل: کله مانکن مخصوص آموزش،انواع فیکساتور، انواع ژل و واکس مو، سنجاق ريز، انواع سنجاق های مخصوص شینیون، سشوار، اتوی مو ،بابليس و ابزارهای حالت دهنده مو می شود.

هزینه دوره های آموزش شنيون مو

  • كلاسهاي آموزش شنيون مو (آرايشگر موي زنانه) به دو صورت گروهي و خصوصي برگزار ميشود و متناسب با هر نوع بودجه هنرجو ميباشد.
  • كلاس آموزشي گروهي ٨ تا ١٠ نفره در ۱۰ جلسه آموزش.
  • كلاس آموزشي خصوصي ١ نفره در ۵ جلسه آموزش.
  • كلاسهاي خصوصي امكان برگزاري در روزهاي تعطيل و بصورت فشرده جهت رفاه حال هنرجويان شهرستاني و شاغلين محترم را دارد.

توانمندی های هنرجو بعد از اتمام دوره

 هنرجويان پس از اتمام دوره شنيون مو(آرايشگر موي زنانه)موفق به كسب توانمندي در نحوه صحيح كار با ابزارهاي مورد نیاز برای شینیون از جمله کش مو، گیره مو، سنجاق مو، تافت مو و سایر لوازم برای محکم کردن شینیون مو هستند و همچنين نحوه صحيح كار با ابزارهای های ویو، فيکساتور معمولی و قوي، چسب مو، ژل، واكس، سنجاق ريز، سنجاق درشت، سنجاق موئي ريز، سنجاق موئي رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، موی مصنوعی، برس، بیگودی، سشوار، پروتز و … را کاملا آموزش ميبينند،

 كارآموزان تمام نکاتی که یک شینیون کار حرفه ای باید بداند را یاد می ميگيرند و در انواع متدهای براشینگ شامل: براشینگ هالیوودی، براشینگ کرلی، براشینگ حالت دار و براشینگ آیرون مسلط خواهند شد و جدید ترین متدهای شینیون شامل: شینیون باز و نیمه باز، شینیون با پروتز گرد، شینیون بافت، شینیون حرارت و خطی، شینیون اروپایی، شینیون کلاسیک و مواج، شینیون فرانسوی و رومی و انواع شینیون بافت و ژورنالی را به صورت کاملا عملی آموزش می بينند.

کلاس های آموزش شنیون مو عروس به دو صورت ذیل برگزار میشود:

  • آموزشها در محیط حرفه ایی و بصورت حضوری زیر نظر اساتید برجسته میباشد.
  • کلاس آموزشی گروهی ۸ تا ۱۰ نفر با مدت ۴ جلسه ساعت با هزینه ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان
  • کلاس آموزش خصوصی ۱ نفره با مدت ۳ جلسه ساعت به هزینه ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان

آموزش براشینگ مو 

براشینگ مو یک روند کامل آراستن موها جهت حالت دادن و افزایش زیبایی مو، به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به براشینگ مو از جمله: آموزش تقسیم بندی انواع موها، آموزش کار با ابزارهای براشینگ و کرلی مو، آموزش براشینگ تمام مدل های مو، آموزش کرلی کردن انواع موها و آموزش جدیدترین تکنیک های براشینگ و کرلی مو می شود. هنرجو در این دوره نحوه صحیح انجام براشینگ و کرلی کردن مو را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام براشینگ و کرلی برای تمام مدل های مو با قد و اندازه متفاوت را دارند.

هزینه آموزش براشینگ مو

اینجا را کلیک کنید تا از هزینه آموزش براشینگ مو مطلع شوید. 

امکان برگزاری کلاس خصوصی در ایام تعطیل جهت رفاه حال هنرجویان شهرستانی و شاغلین محترم میباشد.

آموزش بافت مو را مطالعه کنید اطلاعات مفیدی دریافت می کنید.

سوالات متداول

توانایی هنر جو بعد از اتمام دوره آموزش شنیون مو عروس چیست؟

پس از اتمام دوره آموزش شینیون هنرجو با انواع ابزار مورد نیاز از جمله ماكت مو جهت آموزش، فيکساتور معمولی، فيکساتور قوي، چسب مو، ژل، واكس، سنجاق ريز، سنجاق درشت، سنجاق موئي ريز، سنجاق موئي رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، موی مصنوعی، برس، شانه، بیگودی، سشوار، وسایل تزیینی، انواع تاج و تور عروس آشنا می شود.

همچنین ساخت پروتز و استفاده از آن و شینیون مو با موی اضافه را نیز آموزش می بیند. علاوه بر آن به انجام انواع شینیون عروس از جمله: انواع شینیون باز، نیمه باز و بسته، شینیون های اروپایی، خطی، ترکیبی متناسب با چهره عروس، شینیون عروس با تور و تاج، شینون عروس با گل های طبیعی و تل های تزئین شده و نگین دار و انواع و اقسام شینیون های تلفیقی و عروسکی مسلط خواهد شد.

آيا كار در زمينه شنيون مو(آرايشگر موي زنانه) بازار كار خوبي دارد؟

يك شنيون كار اگر خلاقيت بالايي در درست كردن و جمع كردن موها داشته باشد ميتواند براحتي معروف شده و مشتري هاي زيادي را بسمت خود جذب كند زيرا اكثر بانوان براي شركت در ميهماني و مراسم رسمي نياز به مرتب كردن و زيبا كردن موهايشان دارند وقتي هنرجو اين رشته با علاقه حرفه اش را دنبال كند مسلما بازار و درآمد خوبي خواهد داشت .

 چگونه ميتوان در رشته شنيون مو متخصص شد؟

 هنرجو در دوره آموزشی پکیج ویژه اقتصادی ویژه کار تخصصی در لاین استایلیست مو شامل کل دوره های (آرایشگر مو شنیون،شنیون عروس و براشینگ ) در آموزشگاه آرایشگری ليدا رهامي،  در ابتدا با فرم های مختلف صورت آشنا می شود و پس از مبحث چهره شناسی، کار با ابزار ها  آموزش داده می شود. سپس براشینگ مو، تکنیک های سنجاق زدن و محکم کردن، روش استفاده از ابزارهای مورد نیاز برای این روش، شینیون کلاسیک، انواع شینیون های اروپایی و خطی و جدیدترین شینیون های روز دنیا را با کامل ترین جزئیات یاد می گیرد.و با تمرين و پشتكار ميتواند يك متخصص حرفه اي در اين رشته زيبايي شود.

آيا شنيون كردن مو در بين بانوان پرطرفدار و مورد پسند است؟

یکی از دغدغه های مهم خانم ها در مهمانی ها و عروسی ها، شینیون و آرایش موهایشان است. شینیون باعث می شود آرایش صورت هم جلوه زیباتری داشته باشد. مدل شینیون براساس سلیقه و خواست افراد انجام می شود. مثلا افرادی که تحرک زیادی در مجالس دارند بهتر است از شینون بسته استفاده کنند تا موهایشان به هم نریزد. و خانم هایی که سادگی را می پسندند، شینون های اروپایی را ترجیح می دهند که در عین ساده بودن ظاهر جذاب تری را ایجاد می کنند و یا خانم هایی که موهای رنگ شده دارند سعی می کنند با کمک یک مدل شینیون جذاب زیبایی رنگ موهایشان را چند برابر کنند؛ به همین دلایل است که شینیون در سالن های زیبایی جزء خدمات پرطرفدار آرایشگری محسوب می شود و مشتریان زیادی دارد.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره مدرک فنی حرفه ای دریافت می کنید.

آیا با مدرک براشینگ مو  یا شنیون مو می توان اقدام به تاسیس سالن کرد؟

خیر، برای تاسیس سالن باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا دوره های هفت مهارت جداگانه را بگذرانید.

آیا در دوره آموزشی براشینگ مو، شنیون مو و شنیون عروس بر روی موی واقعی آموزش داده می شویم؟

بله. آموزش براشینگ مو به صورت کاملا عملی و بر روی مدل واقعی ارائه می شود.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر، در پایان کلاس ها، جلسات رفع اشکال برگزار می شود و تا ۳ماه از پشتیبانی مربیان برخوردار خواهید بود.

بعد از گرفتن مدرک می شود در آموزشگاه به عنوان کارآموز مشغول به کار شد؟

بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.

بعد از پایان دوره میتونم بلافاصله وارد بازار کار بشیم؟

بله، سرفصل های تمام دوره های آموزشی آموزشگاه لیدا رهام ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است.ضمنا هنرجویان دوره پکیج اقتصادی که نمره بالا در آزمون کسب کنند در محل آموزشگاه به عنوان کمک مربی پذیرفته می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *