آموزش شنيون مو عروس با مدرك رسمي فني و حرفه اي در مدرسه مو ليدا رهامي در کرج

آموزش تخصصي شنيون مو عروس توسط استاد برجسته اين رشته زيبايي به هنرجويان علاقه مند در اين زمينه آموزش داده ميشود و هنرجو در اتمام دوره ميتواند مدرك رسمي سازمان فني و حرفه اي را دريافت كرده و براحتي وارد بازار كار شود،

امروزه انواع مختلف شنیون مو عروس بسته به سلیقه مشتری انجام میشود هر شخصی زیباترین شب زندگی اش را دوست دارد درخشان باشد 

هنرجویان علاقه مند به این رشته انواع شنیون کلاسیک،اروپایی،نیمه باز را به کمک انواع تزیینات تل موهای زیبا،تور،نگین،مروارید و تاج گل آموزش میبینند.

دوره آموزش شنیون مو عروس شامل سرفصل های ذیل است:

  • آلودگی زدایی محیطی، حفاظت و بهداشت فردی
  • مشاوره و پذیرش عروس
  • آماده سازی مو قبل از آرایش مو
  • سشوار کشیدن مو و براشینگ مو قبل از شینیون
  • آشنایی با فرم های مختلف صورت
  • تکنیک های درست کردن پایه، سنجاق زدن و محکم کردن
  • روش صحیح استفاده از ابزارهای ساده مثل سنجاق، کش، گیره، تافت مو و …
  • نحوه صحیح کار با ویو و نصب موی اضافه
  • آموزش استفاده از تافت مو و تثبیت کننده
  • انواع شینیون بسته و نیمه باز
  • انواع شینیون کلاسیک، اروپایی ساده، خطی، ترکیبی و فانتزی
  • آموزش درست کردن گل روی سر
  • پیچیدن مو با اتوی مو، پوش دادن و شینیون موهای کم پشت و کوتاه
  • ساخت پروتز و استفاده از پروتز

آموزش کراتینه و احیای مو در کرج را هم ببینید.

ابزارهای مورد نیاز آموزش شینیون مو عروس

با جدیدترین تکنیک های روز دنیا

تمام ابزار مورد نیاز دوره آموزشی شینیون موعروس، توسط آموزشگاه آرایشگری لیدارهامی به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل: ماكت مو مخصوص آموزش، کله مانکن،انواع فیکساتور، انواع ژل و واکس مو، سنجاق ريز، انواع سنجاق های مخصوص شینیون، تاج و تور عروس می شود.

کلاس های آموزش شنیون مو عروس به دو صورت ذیل برگزار میشود:

آموزشها در محیط حرفه ایی و بصورت حضوری زیر نظر اساتید برجسته میباشد.

هزینه و قیمت دوره آموزش شینیون عروس (کلیک کنید)

امکان برگزاری کلاس خصوصی در ایام تعطیل جهت رفاه حال هنرجویان شهرستانی و شاغلین محترم میباشد.

توانایی هنر جو بعد از اتمام دوره آموزش شنیون مو عروس چیست؟

پس از اتمام دوره آموزش شینیون هنرجو با انواع ابزار مورد نیاز از جمله ماكت مو جهت آموزش، فيکساتور معمولی، فيکساتور قوي، چسب مو، ژل، واكس، سنجاق ريز، سنجاق درشت، سنجاق موئي ريز، سنجاق موئي رنگی، سرم مخصوص، کش قیطانی، موی مصنوعی، برس، شانه، بیگودی، سشوار، وسایل تزیینی، انواع تاج و تور عروس آشنا می شود.

همچنین ساخت پروتز و استفاده از آن و شینیون مو با موی اضافه را نیز آموزش می بیند. علاوه بر آن به انجام انواع شینیون عروس از جمله: انواع شینیون باز، نیمه باز و بسته، شینیون های اروپایی، خطی، ترکیبی متناسب با چهره عروس، شینیون عروس با تور و تاج، شینون عروس با گل های طبیعی و تل های تزئین شده و نگین دار و انواع و اقسام شینیون های تلفیقی و عروسکی مسلط خواهد شد.

آیا بازار کار شنیون مو عروس خوب است؟

شینیون در واقع خلق یک اثر هنری زیبا توسط هیر استالیست خلاق بر روی موها می باشد و باعث می شود که زیبایی عروس در مجلس بیشتر شده و با تاج، تل، تور و … از سایر افراد حاضر در مراسم متمایز شود. بنابراین بیشتر عروس خانم ها از شینیون برای آراستن موهای خودشان استفاده می کنند. هنرجوی با سلیقه و خلاق به عنوان یک هیراستایلیست باید به انتخاب شینیون بر اساس ظاهر عروس مسلط باشد و بهترین شینیون ها را با توجه به فرم صورت به عروس ها پیشنهاد دهد. بنابراین اگر در این رشته آرایشگاهی علاقه و استعداد و خلاقیت داشته باشد، با کسب مهارت لازم و تمرین و تکرار می توانددر این حرفه بسیار موفق شود و درآمد رویایی کسب کند.

چگونه میتوان متخصص شنیون مو عروس شد؟

هنر جو در دوره ی آموزش شینیون عروس در آموزشگاه آرایشگری زنانه لیدا رهامی، در ابتدا با فرم های مختلف صورت آشنا می شود و پس از مبحث چهره شناسی، کار با ابزار ها آموزش داده می شود. سپس براشینگ شینیون، تکنیک های سنجاق زدن و محکم کردن، روش استفاده از ابزارهای مورد نیاز برای شینیون، شینیون کلاسیک، انواع شینیون های اروپایی و خطی و حرفه ای ترین شینیون های روز دنیا را به صورت کاملا عملی یاد می گیرد. کارآموز باید مدلی را انجام دهد که علاوه بر به روز بودن مطابق با فرم چهره و سلیقه عروس باشد. نحوه انتخاب مدل تاج، تل و توری که متناسب با شینیون باشد نیز یکی از مهم ترین بخش های انجام شینیون عروس می باشد. در این دوره ژورنال های معتبر و شبکه های اجتماعی محبوب نیز به هنرجویان معرفی می شود که با دنبال کردن آنها می توانند همیشه به روز باشند و نیازهای مشتریان را با توجه به مد روز دنیا پاسخ دهند.این دوره پشتیبانی نامحدود دارد.

دلیل پرطرفدار بودن شنیون مو عروس چیست؟

امروزهسلیقه های مختلفی را در  عروس ها می توان یافت بعضی از عروس ها از مدل موهای باز استقبال میکنند  و بعضی ها از مدل های مختلف شینیون بسته برای روز عروسی استقبال می کنند.هر روز نیز مدل های مختلف شینیون مو وارد صنعت مد آرایشگری می شود و از آنجا که این روش تنوع بسیار زیادی دارد با ترکیب روش ها می توان مدل مویی را درست کرد که بسیار خاص و درخور زیبایی عروس باشد. عروس خانم هایی که موهای رنگی و هایلایت دارند می توانند با شینیون هایی جذاب این زیبایی را بیشتر نمایان کنند. با توجه به علاقه زیاد خانم ها برای آراستگی موهایشان در این روز خاص، شینیون عروس در حال حاضر بازار کار پر رونقی پیدا کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *