فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت نوعی درمان غیر تهاجمی پوستی است این نوع پاکسازی عمیق، لایه برداری عمیق و آب رسانی عمقی به شمار می آید که اقدام به پاکسازی و بستن منافذ باز صورت می کند. همچنین سلول های مرده پوست را بیرون می کشد و برمیدارد و با یک ماسک معمولی مناسب با نوع پوست شروع به درمان می نماید. اگر می خواهید که نتیجه مطلوب و ایده آل کسب کنید بهتر است که این فرآیند را در چند مرحله مرتب و پشت سر هم برای جوانسازی و تغذیه پوست، انجام دهید تا باعث شود پوست سالم تر و جوان تر داشته باشید. همچنین تمیز کردن و استراحت دادن درست با یک ماساژ، بسیار در کلاژن سازی پوست صورت و گردن کمک می کند.

فیشیال صورت چگونه و در چند مرحله انجام می شود؟

متقاضی یا کلاینت فیشیال در ابتدا باید برای انتخاب مرکز پوست تخصصی پرس و جو نماید و به مرکز و یا متخصص فیشیال خوب مراجعه کند سپس با معاینه و بررسی پوست و انتظارات خود را گفته تا جای هیچ گونه ابهام و سوال وجود نداشته باشد.

 فیشیال صورت 5 مرحله دارد که شامل:

۱-پاکسازی: فیشیالیست و یا متخصص فیشیال در ابتدای کار، یک پاک کننده (میسلارواتر یا تونر یا شیر پاک کن) را به صورت و گردن میزند و ماساژ می دهد تا اثری از آرایش و پماد و آلودگی هوا روی پوست وجود نداشته باشد. با استفاده از آب گرم و اسفنج صورت، پارچه یا پنبه، نیز می توان این مواد را از روی صورت نیز پاک کرد.

۲-لایه برداری: در این مرحله متخصص فیشیال پوست به حذف سلول های مرده با یک کرم لایه بردار، اسکرابرو بهمراه بخور دادن می پردازد.

 ۳-خارج کردن: این فرآیند برای پاکسازی منافذ  که با روغن اضافی یا سلول های مرده پوستی و یا آلودگی ها منقبض شده اند، که می تواند باعث ایجاد جوش های سرسیاه و آکنه شود، انجام می شود. متخصص فیشیال پوست اقدام به خارج نمودن جوش و یا آکنه ها با یک میله کومودن و یا دستگاه التراسونیک می کند.

۴-ماساژ: ماساژ معمولا شامل ماساژ صورت و غالبا قسمت فوقانی بدن می باشد که برای بهبود زهکشی و افزایش خونرسانی صورت می گیرد.

۵-ماسک و موارد دیگر: در بیشتر موارد متخصص فیشیال برای مقابله با خشکی، از ماسک سفارشی و گیاهی نیز استفاده می کند.

فیشیال صورت مدت زمان زیادی نمی برد این پروسه بین 40 تا 60 دقیقه زمان بر است در صورتی که خواهان گرفتن نتیجه مطلوبی می باشید، بهتر است که در این زمینه صبور و شکیبا باشید و هر ماه این کار را تکرار کنید.

انجام فیشیال صورت برای چه کسانی توصیه می شود؟

ممکن است در ذهتان بپرسید آیا من فرد مناسبی برای انجام فیشیال هستم یا خیر؟! یا چه کسانی باید این کار را انجام دهند؟ افراد میتوانند از سن بیست سالگی به بعد این کار را انجام دهند تا از همان سن های کم پوست شاداب و درخشان داشته باشند. فیشیال میتواند به عنوان یک درمان از روند پیری پوست شما جلوگیری کند و لک و جوش پوستی را از بین ببرد. فیشیال برای همه ی افراد مناسب است و هیچ محدودیتی ندارد افرادی که جوش های فعال دارند و افرادی که در برابر آلودگی های محیطی و مواد شیمیایی هستند باید هر ماه فیشیال پوست انجام دهند.

فیشیال صورت هرچند وقت یک بار باید انجام شود؟

معمولا هر ماه بهتر است انجام شود تا پوست همیشه شاداب و سلامت باشد. شما می‌توانید ماهی یکبار به سالن زیبایی لیدا رهام مراجعه کنید و پوست خود را پاکسازی کنید و روند پیری پوست را به تاخیر بیندازید.

فیشیال صورت چه مزایایی دارد؟

در این پروسه پوست به صورت اساسی و عمیق تمیز می شود و برخی مشکلات پوستی مانند آکنه خفیف یا خشکی  و دهیدراتگی پوست را درمان کند. این روش ها صورت را درخشان و براق می کند. یکی از مزایای خوب این روش در این است که علاوه بر روشن نمودن پوست؛ باعث ماساژ  و کلاژن سازی سلول های پوست می شود.

اگر دوست داریدپوستی زیبا و شاداب داشته باشید بهتر است که این درمان را در جلسات منظم و روتین انجام دهید.

 از مزایای فیشیال صورت میتوان نام برد از:

  • فیشیال به کاهش چین و چروک صورت و گردن کمک قابل توجهی می کند.
  • فیشیال به بهبود گردش خون در صورت و رفع جوش های سرسیاه و سرسفید می پردازد.
  • فیشیال یکی از بهترین روش های لیفت و سفت کردن پوست صورت است.
  • شایان ذکر است که بگوییم این پروسه به درمان چین و چروک های بسیار عمیق موثر نمی باشد و افراد نباید جهت درمان پیری از فیشیال استفاده کنند.
  • فیشیال برای لطافت و نرمی پوست آقایان نیز بسیار مناسب و موثر است چرا که آقایان با داشتن ریش و سبیل و پوست خشن به این لایه بردار عمیق نیاز دارند.

اگر علاقمند به یادگیری فیشیال پوست و کسب درامد از آن هستید مقاله آموزش فیشیال پوست لیدا می تواند برای شما مفید باشد.

به چه توصیه هایی بعد از انجام فیشیال پوست باید توجه کرد؟

1- بعد از فیشیال اصلا پوستتان را دستکاری نکنید و جوش های صورتتان را نکنید زیرا صورتتان زخم خواهد شد و جای زخم روی صورت ایجاد لک می‌کند.

2- بعد از انجام فیشیال صورت به هیچ عنوان آرایش نکنید و از محصولات لایه بردار استفاده نکنید و اجازه دهید پوستتان مدتی  استراحت کند.

3- سعی کنید یک یا دو روز ورزش و حرکات سنگین و پیاده روی نکنید در معرض گرما نباشید تا پوستتان عرق نکند. زیرا این امر میتواند برای پوست شما که حساس شده مضر باشد.

4- تا دو هفته از لایه بردار استفاده نکنید زیرا لایه برداری بیش از حد پوست باعث آسیب رسیدن خواهد شد و چروک پوست را بیشتر می‌کند.

5- تا چند روز بعد از انجام فیشیال در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید و سعی کنید حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. بهیچ عنوان سولار نروید و آفتاب نگیرید.

6- تا یک هفته بعد از فیشیال صورتتان را بند نندازید و وکس نکنید. همچنین تا مدتی نباید لیزر بروید.

7- هنگام شست و شو دقت کنید و این کار را با ملایمت انجام دهید و از فون شستشو مناسب پوستتان استفاده کنید زیرا پوست شما به شدت حساس شده است.

8- پس از فیشیال صورت پوست خود را با دست یا دستگاههای مکانیکی ماساژ ندهید.

آیا فیشیال پوست چین وچروک را بر طرف میکند؟

اگر پوست شما جوان است و  هنوز دچار چین و چروک نشده میتوانید با انجام فیشیال صورت از پیری پوستتان جلوگیری کنید اما اگر پوست شما در حال حاضر چین و چروک دارد و پیر است میتوانید از روش هایی همچون: میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، فیان و مزوتراپی استفاده کنید.

هزینه فیشیال صورت چقدر است؟

هزینه فیشیال صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله:

1- نوع فیشیال مناسب پوست شما.

2- مرکزی که در آن این کار را انجام میدهید.

3- نوع دستگاهها و موادی که درفیشیال مناسب با پوست شما استفاده می‌شود.

4- کیفیت موادی که فیشیالیست برای درمان پوستتان استفاده میکند.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با سالن زیبایی لیدا رهام تماس بگیرید.  ۰۹۱۲۸۶۹۶۸۰۰

فیشیال برای چه نوع پوستهایی باید انجام شود؟

همانطور که گفتیم، فیشیال یک روش مراقبت از پوست است که برای انواع مختلف پوست مناسب است. با این حال، مهمترین نکته این است که نوع پوست خود را بشناسید تا بتوانید بهترین روش فیشیال را برای خود انتخاب کنید. 

مشخصات و توضیحات مختصر هر نوع پوست:

  1. پوست چرب: اگر پوست شما چرب است و متمایل به چربی و درخشش زیاد است، فیشیال‌های تمیز کننده، تنظیم کننده چربی و کاهش دهنده ظاهر منافذ باز مناسب هستند.
  2. پوست خشک: اگر پوست شما خشک است و به ترک خوردن معرض است، فیشیال‌های مرطوب کننده، تغذیه‌دهنده و آرامش‌بخش مناسب هستند.
  3. پوست حساس: اگر پوست شما حساس است و به سرعت به عوامل محرک پاسخ می‌دهد، فیشیال‌های آرامش‌بخش، مرطوب کننده و ملایم برای حفظ تعادل پوست مناسب هستند.
  4. پوست مختلط: اگر پوست شما یک ترکیب از مناطق چرب و خشک است، فیشیال‌های ترازکننده، مرطوب کننده و تمیز کننده با دقت متوازن برای پوست مناسب هستند.
  5. پوست آکنه‌ای: اگر پوست شما مشکل آکنه دارد، فیشیال‌های تمیز کننده، ضد باکتری، کنترل کننده چربی و تسکین‌دهنده می‌توانند مفید باشند.

همچنین، در نظر داشته باشید که ممکن است دستورالعمل‌هاو محصولات مورد استفاده برای هر نوع پوست متفاوت باشند. بنابراین، بهتر است با فیشیالیست پوست مشورت کنید تا به شما راهنمایی دقیق‌تری بدهد و بهترین درمان را برای شما شروع کند.

آنچه می‌توان خلاصه در مورد فیشیال گفت:

فیشیال پوست روشی است که مراحلی دارد :تمیز کردن و بخور دادن صورت، اقدام به لایه برداری پوست صورت  برای اینکه بافت ها و سلول های مرده پوست احیا شود، این روش مناسب افرادی است که در معرض مواد شیمیایی و اسیدی است و بهتر است که هر چند وقت یکبار پوست صورتشان را لایه برداری نمایند تا به اعماق پوست اکسیژن مورد نیاز برسد و از روند پیری پوست جلوگیری شود.

مجموعه زیبایی لیدا رهام با بکارگیری متخصصین زیبایی و مجهز به بهترین دستگاهها و محصولات پوستی روز دنیا آماده ارائه خدمات درمانی و زیبایی پوست (فیشیال پوست) به شما مشتریان و زیباجویان عزیز و همینطور آموزش تخصصی فیشیال پوست به شما هنرجویان جویای کار با ارائه مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور و مجوز رسمی کار در کل دنیا می‌باشد. 

برای مشاوره با مرکز تخصصی و مدرسه زیبایی لیدا رهام تماس بگیرید.

۰۹۱۲۸۶۹۶۸۰۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *