آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه در کرج

دوره آموزش آرایش و پیرایش  لیدا رهامی به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. در دوره آموزش آرایش و پیرایش، روند کامل مهارت های هفتگانه آرایشگری (مبتدی) جهت دریافت جواز تاسیس سالن به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به آرایش و پیرایش از جمله: آموزش کوتاهی پایه شامل ۴ مدل کوتاهی (کرنلی، فارا، ویولت و مصری)، آموزش رنگ و مش (رنگ سه درجه، مش کلاهی و مش بالیاژ)، آموزش آرایش صورت بدون گریم، آموزش براشینگ از زیر، آموزش اصلاح صورت و ابرو و آموزش مانیکور دست میشود.

هنرجو در این دوره مهارت های هفت گانه آرایشگری جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای و تاسیس سالن، می آموزد. هدف این دوره آموزشی آشنایی افراد با تمام شاخه های مهم آرایشگری است تا بتوانند از بین رشته های موجود در این دوره، علاقه و استعداد خود را پیدا کنند و به صورت حرفه ای و تخصصی وارد رشته مدنظر خود شوند.

سرفصل های دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه 

    • آموزش کوتاهی مو (۴مدل) کرنلی، فارا، ویولت و مصری
    • آموزش میکاپ بدون گریم
    • آموزش اصلاح و ابرو
    • آموزش براشینگ از زیر
    • مش فویلی و مش کلاهی به صورت عملی
    • آموزش مانیکور

دوره آموزش آرایش و پیرایش زنانه

مزیت دوره آرایش و پیرایش این است که با گذراندن این دوره و کسب مدرک فنی حرفه ای می توان اقدام به تاسیس سالن آرایشگری کرد. در مرحله اول این دوره، اصول اصلی آرایش و پیرایش بیان می شود. این اصول شامل چهره شناسی، رنگ شناسی و پوست شناسی می شود. هنرجو در این مرحله با تمامی این مباحث آشنا شده و به صورت عملی با این مفاهیم آشنا می شود. با توجه به تغییر مد، لازم است تا هنرجو با آرایش های جدید و مد روز آشنا باشد. طی دوره آرایش و پیرایش، ژورنال های معتبر آرایشی و همچنین صفحات محبوب اینستاگرامی به هنرجو معرفی می شود تا با دنبال کردن این صفحات، همواره با مد روز همراه باشند.

در مرحله بعد، تمامی کارهایی که در آرایش و پیرایش باید انجام شود، توضیح داده می شود. این کارها شامل رنگ و مش مو، پاکسازی صورت، کوتاهی مو، گریم و میکاپ، اصلاح و ابرو، شینیون و مانیکور می شود. در بخش عملی این دوره، هر یک از این کارها بصورت جداگانه تمرین شده و نحوه صحیح انجام هر یک و ترتیب انجام هر یک آموزش داده شده و هنرجو آن را تمرین می کند. تمرین های انجام شده، بر روی انواع فرم های متفاوت چهره انجام می گیرد.

  • آموزش آرایش و پیرایش بصورت گروهی در کلاس های ۸ تا ۱۰ نفره در ۱۰ جلسه
  • آموزش آرایش و پیرایش بصورت خصوصی ۱ تا ۲ نفر در ۶ جلسه خصوصی

ابزار و وسایل مورد نیاز دوره آرایش و پیرایش:

دوره آرایش و پیرایش یکی از جامع ترین دوره های آموزشی بوده و به وسایل زیادی نیاز دارد. ابزار و وسایل آموزشی در قالب پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل این موارد می شوند:

كلاه مش و قلاب، ابزار مش، انواع شانه، کاسه و قلم رنگ، آب فشان، كلیپس فلزي و پلاستیکي متناسب با حجم و اندازه مو، دستکش پلاستیکي، نخي، پیش بند رنگ شمعي، پلاستیکي، بیگودي فر در سایزهاي مختلف متناسب باحجم مودر هر مدل، كلاه رنگ پلاستیکي، فویلي، قیچي و شانه كوپ پلاستیکي، فلزي، پیش بند و محافظ كوپ شمعي، پلاستیکي، پارچه اي، ضدآب، تیغ پیتاژ، ماشین موزني، تیغ پشت گردن، كاردک، وسایل موزدایي، گرم كننده موم، برس پهن و گرد، بیگودي میزامپیلي، برس پوش، پوش صاف كن، وسایل مانیکور، تور بیگودی، محافظ گوش، محافظ گردن، سوزن بیگودي، بابلیس، اتوي مو، برس سیمي تخت، انواع قلم(سایه،رژگونه،رژلب)، پد و اسفنج، آینه كوچک براي مشتري، موچین، برس ابرو، تیغ ابرو، دسته تیغ، پیش بند و هد بند اصلاح، دستکش نخی.

بعد از اتمام دوره آرایش و پیرایش زنانه، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره آرایش و پیرایش، شما با مهارت های هفتگانه آرایشگری جهت دریافت مدرک فنی حرفه ای و مجوز تاسیس سالن آشنا می شوید. در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش آرایش و پیرایش، می توانید علاقه و استعداد خود را در هرکدام از رشته ها کشف کنید و سپس به صورت تخصصی در کلاس آموزشی آن رشته ثبت نام کنید.

بازار کار آرایش و پیرایش زنانه چطوره؟

با توجه به درآمد بالای تاسیس سالن آرایشگری، تقاضا برای ثبت نام این رشته روز به روز بیشتر می شود. شما بعد از گذراندن دوره آرایش و پیرایش و گرفتن مدرک فنی حرفه ای، مجوز تاسیس سالن آرایشگری را می گیرید. راه اندازی سالن آرایشگری درآمد فوق العاده ای برای شما به همراه دارد.

سوالات متداول شما:

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره شما مدرک فنی حرفه ای آرایش و پیرایش را دریافت می کنید.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر، در پایان کلاس ها، جلسات رفع اشکال برگزار می شود و تا ۳ماه از پشتیبانی مربیان برخوردار خواهید بود.

بعد از گرفتن مدرک میتونم در آموزشگاه به عنوان کارآموز مشغول به کار بشم؟

بله، درصورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.

آیا با مدرک آرایش و پیرایش می توان اقدام به تاسیس سالن کرد؟

بله، شما با گذراندن ایندوره می توانید اقدام به تاسیس سالن کنید.

بعد از پایان دوره میتوان بلافاصله وارد بازار کار شد؟

بله، سرفصل های تمام دوره های آموزش آرایشگری زنانه لیدا رهامی کرج ، ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است.ضمنا هنرجویانی که نمره بالا در آزمون کسب کنند از طرف آموزشگاه به سالن های زیبایی معرفی می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *